تاریخ انتشار: 1397/10/06 12:17
کد خبر: 116155

روبین‌کازان امیدوار به فروش مهاجم ۹ میلیون یورویی‌اش

یک روزنامه روسی از امیدواری باشگاه روبین‌کازان به فروش مهاجم ۹ میلیون یورویی‌اش پس از پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خبر داد.
روبین‌کازان امیدوار به فروش مهاجم ۹ میلیون یورویی‌اش

و به نقل از سایت روزنامه بیزنس آنلاین روسیه، باشگاه روبین‌کازان دوباره یک پنجره نقل‌وانتقال‌های آرام و بدون اثر را در زمستان پیش‌رو دارد. باشگاهی که بیشتر به دنبال فروش بازیکن و کسب سود با توجه به شرایط مالی‌اش است. برای نمونه از 5 ماه ژانویه 2019 (15 دی) جام ملت‌های آسیا در امارات آغاز خواهد شد و سردار آزمون، مهاجم روبین‌کازان برای تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. مهمترین دارایی و گران‌ترین بازیکن روبین‌کازان بر اساس ارزشیابی سایت ترانسفرمارکت قیمت 9 میلیون یورویی دارد.

بر اساس این گزارش، باشگاه روبین‌کازان این حقیقت را کتمان نمی‌کند که آماده فروش سردار آزمون است. هر چند پس از نمایش ناموفق در جام جهانی 2018 شروع دوباره‌ای در لیگ برتر روسیه داشت و با به ثمر رساندن 4 گل و دادن 4 پاس گل بهترین بازیکن روبین‌کازان در نیم‌فصل نخست لیگ برتر روسیه بود. پس از پایان جام جهانی 2018 روسیه پیشنهادها برای جذب سردار آزمون حتی از نظر قیمتی نیز کاهش یافت. با این حال روبین‌کازان آماده فروش سردار آزمون و فروش او در هر لحظه‌ای است. جام ملت‌های آسیا یکی از آخرین‌ نشان‌های سردار آزمون برای نمایش خودش، جلب توجه تیم‌های مطرح اروپایی و بالا بردن قیمت فروش است. نمایندگان و مدیران بسیاری از تیم‌های اروپایی در ماه ژانویه جام ملت‌های آسیا را زیر نظر می‌گیرند و به دنبال گزینه‌های جدید انتقالاتی در زمستان هستند. سردار آزمون در تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم‌های ملی یمن، عراق و ویتنام به میدان خواهد رفت. گل‌های فراوان و پیشنهادهای جدید برای این ملی‌پوش ایرانی انتظار می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzvmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنوان زننده زیباترین گل نیم‌فصل به سردار آزمون رسید