تاریخ انتشار: 1397/10/06 14:00
کد خبر: 116142

مدافع سنگالی ناپولی در آستانه حضور در جمع شیاطین سرخ

در حالیکه چیزی به آغاز فرصت نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا باقی نمانده خبرهای زیادی از انتقال کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی به منچستریونایتد مطرح شده و حضور او در یونایتد قوت گرفته.
مدافع سنگالی ناپولی در آستانه حضور در جمع شیاطین سرخ

روزنامه انگلیسی منچستر ایونینگ نیوز که در شهر منچستر منتشر می‌شود مدعی شد باشگاه منچستر یونایتد به انتقال کالیدو کولیبالی مدافع باشگاه ناپولی بسیار نزدیک شده و کولیبالی به احتمال زیاد در ماه ژانویه به اولدترافورد منتقل خواهد شد. شایعات حضور کولیبالی در یونایتد از مدتی پیش به خصوص زمانی که مورینیو سرمربی شیاطین سرخ بود مطرح شده بود ولی حالا گفته می‌شود احتمال حضور او در اولدترافورد بیشتر از هر زمان دیگری است.

به گزارش این روزنامه انگلیسی در صورتی که یونایتد موفق شود رضایت ناپولی را بدست بیاورد برای انتقال کولیبالی که ملی‌پوش سنگالی است چیزی در حدود 90 میلیون پوند خواهد پرداخت.

در طول تابستان گذشته با اینکه مورینیو بارها به مدیران یونایتد گفته بود برای تقویت خط دفاعی تیمش خواهان جذب یک دفاع وسط است ولی یونایتد در نهایت مدافع مرکزی جذب نکرد. گفته می‌شود توبی آلدرویرلد بلژیکی یکی از هدفهای مورد نظر یونایتد برای این پست است ولی انتقال او عملی نشد تا حالا قرعه به نام کولیبالی سنگالی بیفتد.

یونایتد در فصل جاری از کریس اسمالینگ، ویکتور لیندلوف، اریک بیلی، فیل جونز و مارکوس روخو در پست دفاع وسط استفاده کرده ولی هیچکدام نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید درخشان ظاهر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgpvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جوان دورتموند در آستانه انتقال به اینتر