تاریخ انتشار: 1397/10/06 19:04
کد خبر: 116112

عکس | جانشین مارسلو در رئال از بتیس می آید

رئال مادرید با علم به اینکه مارسلو قدم در 31 سالگی گذاشته و تیم هایی چون یوونتوس نیز در پی جذب او هستند در پی جذب یک مدافع چپ جوان ولی با کیفیت است.

به نقل از آاس، مارسلو دوازدهین فصل حضورش در رئال را پشت سر می گذارد و به زودی 31 ساله خواهد شد. شایعات زیادی هم در مورد علاقه تیم هایی چون یووه به گوش می رسد و ممکن است او فصل بعد یا در آینده ای نه چندان دور، دیگر در رئال نباشد و به همین دلیل سران باشگاه در پی یافتن جانشینی مطمئن برای او هستند.

هرچند در رئال از عملکرد رگیلون، دفاع چپ محصول آکادمی باشگاه راضی هستند ولی با این حال جذب یک بازیکن دیگر در پست دفاع چپ را ضروری می بینند و برای این مهم، روی جونیور فریپو، مدافع 22 ساله اصالتا دومنیکنی رئال بتیس، نظر مثبت دارند.

بازیکنی که سابقه حضور در تیم زیر 21 ساله های اسپانیا را دارد و در دو سال گذشته درخششی خیره کننده در بتیس داشته است. به خصوص بازی اخیر او در نوکمپ برابر بارسا باعث شد تا سران رئال نسبت به جذب او جدی تر شوند.

جونیور چندی پیش قراردادش را تا 2023 تمدید کرد و رقم فسخش نیز 50 میلیون یورو است. سران رئال قصد دارند بدون مذاکره با مسئولان بتیس و با پرداخت این مبلغ، کار انتقال او در تابستان را نهایی کنند. سال گذشته رئالی ها تئو هرناندز را به عنوان ذخیره مارسلو جذب کردند؛ انتقالی که جواب نداد و تئو به سوسیداد قرض داده شد. در رئال امیدوارند که جذب فریپو همانند تئو نباشد و او بتواند خودش را به عنوان جانشین آینده مارسلو نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8jd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال به سرعت جای خالی رونالدو را حس کرد!