تاریخ انتشار: 1397/10/06 23:48
کد خبر: 116087

بیانیه جدید باشگاه اینتر در رابطه دیدار با ناپولی

باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای، رفتار هوادارانی که به کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی، توهین نژادپرستانه کردند، محکوم کرد.
بیانیه جدید باشگاه اینتر در رابطه دیدار با ناپولی

اینتر شب گذشته در حالی با گل ثانیه های پایانی لائوتارو مارتینس به پیروزی رسید که این نتیجه تحت تاثیر توهین های هواداران این تیم به کالیدو کولیبالی قرار گرفت. این اتفاق به محرومیت دو جلسه ای اینتر از حضور هواداران در دیدارهای خانگی و همچین یک جلسه محرومیت اضافه برای هواداران افراطی این تیم که در جایگاه "کوروا نورد" مستقر هستند، منجر شد.

اکنون باشگاه اینتر با انتشار بیانیه ای، اتفاقات شب گذشته را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:" در واکنش به اتفاقاتی که چهارشنبه شب در دیدار اینتر و ناپولی رخ داد و تصمیمی که توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا گرفته شد، باشگاه مایل است که تاکید کند از 9 مارس 1908، اینتر نماینده یکپارچگی، مهمان نوازی و پیشرو بودن است.

این ویژگی ها، تاریخ شهر میلان را شکل می دهد- شهری که حامی پذیرش و احترام است. همراه با شهرمان، ما همیشه برای کمک به ساخت آینده عاری از تبعیض مبارزه کرده ایم. ما متعهد به پیشبرد این ارزش ها هستیم و این همیشه دلیلی برای سربلندی باشگاه بوده است.

اینتر در 29 کشور در سراسر دنیا حضور دارد، از کامبوج تا کلمبیا و با هزاران کودک که در کمپ های اینتر حضور دارند، کار می کند. از 110 سال قبل که موسسان باشگاه، این ماجراجویی را آغاز کردند، مل همیشه گفته ایم که با هرگونه تبعیض مخالف هستیم.

به همین دلیل است که ما امروز بار دیگر احساس وظیفه می کنیم که تاکید کنیم کسانی که تاریخچه مان- تاریخچه باشگاه مان- را درک نمی کنند یا نمی پذیرند، از ما نیستند."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obm9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازی بدون تماشاگر برای اینتر به دلیل شعار‌های نژادپرستانه