تاریخ انتشار: 1395/07/02 01:31
کد خبر: 259874

رونی:انتقادات بخشی از فوتبال است ولی انتقادات از من مزخرف است!

وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد، با رد انتقادهای اخیر در مورد بازی اش، بسیاری از این اظهارنظرها را "مزخرف" توصیف کرد.
رونی:انتقادات بخشی از فوتبال است ولی انتقادات از من مزخرف است!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، سه شکست پیاپی شیاطین سرخ در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، انتقادهای زیادی را از تیم ژوزه مورینیو به همراه داشت؛ هرچند آنها با پیروزی 3-1 شب گذشته مقابل نورثهمپتون در جام اتحادیه، بار دیگر به مسیر پیروزی برگشتند.

در این بین رونی با انتقادهای زیادی روبرو شده و بسیاری از کارشناسان معتقدند که ژوزه مورینیو باید او را از ترکیب اصلی خارج کند اما کاپیتان شیاطین سرخ معتقد است که این انتقادات چیز جدیدی نیستند.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این انتقادات در تمام طول دوران حرفه ای ام وجود داشته است. شاید اخیرا کمی بیشتر شده باشد اما فوتبال همین است.

 

من به حرف های مربیان، هم تیمی ها و آدم های اطرافم گوش می کنم و واقعا به حرف کسانی که بیرون از تیم هستند توجهی ندارم زیرا واقعا مزخرف هستند. من باید تمرکز کنم و البته سخت کار کنم؛ کاری که در تمام طول دوران حرفه ای ام انجام داده ام. من سخت کار کرده ام و تلاش کردم تا بهترین بازی را برای تیمم انجام بدهم.

فکر می کنم این انتقادات بخشی از فوتبال است. ما در سه بازی پیروز نشدیم و همه در مورد آن صحبت می کنند. ما هفته بدی داشتیم و 8 روز بد که در آن، سه بار شکست خوردیم. اکنون باید واکنش خوبی نشان بدهیم و آن را پشت سر بگذاریم."

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nj5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مورینیو: رومنیگه اگر نگران شواین‌اشتایگر است بیاید و او را با خودش ببرد!
بعید است که باستین دوباره برای منچستریونایتد بازی کند