تاریخ انتشار: 1397/10/07 12:50
کد خبر: 116062

ستاره گرانقیمت PSG راهی بارسلونا می شود

نشریه آ.اس مدعی شد که باشگاه بارسلونا می‌تواند با 5 میلیون یورو، آدرین ربیو را در زمستان به خدمت بگیرد.

ربیو 23 ساله در پایان فصل با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، بازیکن آزاد خواهد بود و باشگاه‌های بسیاری از جمله بارسلونا به دنبال جذب او هستند. نشریات در هفته های اخیر از توافق او با بارسا برای پیوستن به این تیم خبر داده اند که این موضوع در ابتدا توسط نشریه فرانسوی پاریسین مطرح شد و موندو دپورتیوو، نشریه نزدیک به بارسلونا، آن را تایید کرد.

قرارداد او با پی اس جی به نحوی است که می‌تواند در زمستان با 5 میلیون یورو از این تیم جدا شود یا صبر کند و در تابستان به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند. گفته می‌شود که پاری سن ژرمن می‌خواهم در زودترین زمان ممکن او را به فروش برساند و همین موضوع می‌تواند بارسا را به جذب ربیو در زمستان تشویق کند.

همچنین قانون جدید یوفا که از این فصل برگزار می‌شود، به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که در صورتی که در نیم فصل اول برای تیمی در چمپیونزلیگ به میدان رفته اند، در نیم فصل دوم بتوانند برای تیمی دیگر بازی کنند که بدین ترتیب، ستاره فرانسوی قادر خواهد بود در نیم فصل دوم برای بارسا در چمپیونزلیگ به میدان برود.

بارسا در این تابستان نیز به دنبال جذب ربیو بود ولی در نهایت آنها آرتور ملو و آرتورو ویدال را برای جانشینی اینیستا و پائولینیو به خدمت گرفتند و حالا در فرصت جذابی که در زمستان برای آنها پیش آمده، این احتمال وجود دارد که ربیو به زودی به جمع آبی اناری ها اضافه شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nawbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیشنهاد بارسا مضحک بود/غافلگیر شدیم!