تاریخ انتشار: 1397/10/08 12:33
کد خبر: 115955

مسی هم خواستار ماندن والورده در بارسلونا شد

ستاره بارسلونا دوست دارد سرمربی اسپانیایی یک سال دیگر در تیم کاتالانی بماند.
مسی هم خواستار ماندن والورده در بارسلونا شد

و به نقل از آس، اگر بازیکنی در بارسلونا از ارنستو والورده راضی باشد او کسی نیست جز لیونل مسی است. مهاجم آرژانتینی دوست دارد پس از پایان فصل، سرمربی اسپانیایی در تیم کاتالانی بماند (قرارداد والورده تا تابستان ۲۰۱۹ است). باشگاه و سرمربی به توافق رسیدند و به نظر می‌رسد والورده در فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت. البته در صورتی که یکی از طرفین مخالفتی داشته باشد این اتفاق رخ نخواهد داد. هنوز درباره تصمیم نهایی ابهام وجود دارد.

بازیکنان بارسلونا معتقدند که والورده سرمربی است که به بهترین شکل ممکن از مسی استفاده می‌کند. سخنگوی باشگاه گفت: سرمربی اسپانیایی به مسی آرامش داد و به او نشان داد که در بازی‌ها چگونه می‌تواند توانمند باشد. والورده باعث شد تیم بهتر شود.

فرانک رایکارد، پپ گواردیولا، تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو و لوییس انریکه سرمربیانی بودند که مسی با آنها در بارسلونا کار کرد. ستاره آرژانتینی با همه آنها توانست عناوینی فتح کند اما تاثیر والورده روی او خاص بود.

سرمربی اسپانیایی نمی‌خواهد چیزی درباره آینده‌اش بشنود و درباره آن حرفی بزند. با این حال عناوین می‌توانند در تصمیمش تاثیر بگذارند. باشگاه معتقد است در حال حاضر والورده بهترین گزینه برای هدایت بارسا است و این سرمربی می‌تواند از مسی به بهترین شکل ممکن در بازی‌ها استفاده کند. والورده می‌خواهد تنها تمرکزش روی حال و بازی‌هایی که پیش رو دارد باشد با این حال کار آسانی نیست. بازی‌های زیادی باقی مانده است و باید اشتباهات کمی وجود داشته باشد. به همین خاطر سرمربی اسپانیایی خواستار آرامش بیشتری است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzvwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت والورده از مسی در کسب توپ طلا