تاریخ انتشار: 1397/10/09 10:43
کد خبر: 115844

فن دایک نگذاشت کار به جاهای باریک بکشد!

در پایان نیمه اول بازی دیروز لیورپول و آرسنال سوکراتیس و صلاح درحال بیرون رفتن از زمین در حال درگیری لفظی بودند که ویرژیل فن‌دایک بین آنها قرار گرفت تا نگذارد کار به جاهای باریک بکشد.
فن دایک نگذاشت کار به جاهای باریک بکشد!

درگیری لفظی سوکراتیس مدافع آرسنال با صلاح مهاجم لیورپول بعد از سوت پایان نیمه اول بازی دو تیم به این دلیل آغاز شده بود که لحظاتی پیش از پایان نیمه اول، محمد صلاح به دلیل خطایی که سوکراتیس در دقیقه 45+2 روی او مرتکب شده بود پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را وارد دروازه آرسنالی‌ها کرد. دو طرف در حالیکه در کنار هم به سمت تونل خروجی زمین حرکت می کردند درگیری لفظی داشتند تا اینکه ویرژیل فن‌دایک مدافع لیورپول خود را به صلاح و سوکراتیس رساند و بین آنها قرار گرفت.

سوکراتیس که از اعلام پنالتی به نفع لیورپول ناراحت بود به احتمال زیاد با صلاح در مورد آن صحنه صحبت می‌کرد ولی از قیافه‌های هر دو بازیکن مشخص بود که الفاظ نسبتاً تندی بین آنها رد و بدل می‌شود. کاپیتان لیورپول ویرژیل فن‌دایک که متوجه ماجرا شده بود درحالیکه بازیکنان دو تیم به سمت تونل خروجی حرکت می‌کردند به سرعت خود را به صلاح و سوکراتیس رساند و بین آنها قرار گرفت. اما فن‌دایک هم بعد از لحظاتی شروع به جواب دادن تند به سوکراتیس کرد و به نظر می‌رسید او هم در این درگیری لفظی وارد شده است تا اینکه جیورجینو وینالدوم مداخله کرده و دو طرف را از هم جدا کرد تا بازیکنان دو تیم بدون حادثه خاصی به رختکن بروند.

این صحنه بعد از بازی در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های بسیاری مواجه شده است. یکی از هواداران لیورپول درتوییتی پربازدید نوشت:" سوکراتیس اصلا دلش نمی‌خواست ناگهان با فن‌دایک روبرو شود". در یک توییت پربازدید دیگر چنین آمده بود:" سوکراتیس دوباره داشت درباره پنالتی با صلاح جر و بحث می‌کرد. حدس بزنید چه کسی از راه رسید و غائله را خواباند؟ بله، درست حدس زدید ویرژیل فن‌دایک".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxwzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین رکورد لیورپول در تاریخ لیگ برتر انگلیس رقم خورد