تاریخ انتشار: 1397/10/10 02:29
هرره را:
کد خبر: 115724

مقایسه سولسشر با مورینیو؟ نه دوست ندارم

آندر هرره را، هافبک منچستریونایتد، پس از پیروزی 4-1 مقابل بورنموث، اعلام کرد که این تیم در حال حاضر تحت هدایت اله گنار سولسشر، شرایط خوبی دارد و بازیکنان از بازی شان لذت می برند.
 مقایسه سولسشر با مورینیو؟ نه دوست ندارم

بعد از اخراج ژوزه مورینیو به دلیل کسب نتایج ضعیف، سولسشر به عنوان سرمربی موقت جانشین او شد و و تیمش در سه دیدار پیاپی، به پیروزی های پرگلی رسید.

شیاطین سرخ اکنون تنها 3 امتیاز با آرسنال فاصله دارند و هرره را این نتایج خوب را حاصل عملکرد سولسشر می داند اما حاضر به مقایسه او با مورینیو نشد.

او به خبرنگاران گفت:" ما در سه اخیر به پیروزی رسیدیم اما دوست ندارم مقایسه کنم. من از ژوزه به دلیل آنچه برای این باشگاه انجام داد، تشکر می کنم.

ما اکنون در شرایط متفاوتی هستیم و مربی جدیدی داریم؛ همین. ما در شرایط خوبی هستیم و همه خیلی خوب بازی می کنند. بازیکنان تهاجمی ما از بازی لذت می برند و کار را برای سایر بازیکنان راحت تر می کنند.

سرمربی از روز اول به ما گفت که بهترین راه برای پیروزی، وقتی از حریف پیش هستید این است که به حمله کردن ادامه بدهید و این چیزی است که در این باشگاه همیشه وجود داشته است.

وقتی می برید و گل های زیادی به ثمر می رسانید، می خواهید هرچه زودتر دوباره بازی کنید و من امیدوارم بتوانیم روز چهارشنبه مقابل نیوکاسل خوب بازی کنیم. ما هنوز در رتبه ششم هستیم اما به خاطر کیفیتی که داریم، نباید در این رتبه باشیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ooym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سولسشر:در لیگ برتر حتی یک لحظه نیز نباید غفلت کرد