تاریخ انتشار: 1397/10/10 16:21
کد خبر: 115659

جدایی مورینیو چه چیزی را عوض کرد؟

بعد از رفتن مورینیو و با روی کار آمدن سولسشیر منچستریونایتد در ۳ بازی اخیر ۳ برد کسب کرده و ۱۲ گل به ثمر رسانده است، اما در این تیم چه چیزی تغییر کرده است.
جدایی مورینیو چه چیزی را عوض کرد؟

از زمانی که منچستریونایتد مورینیو را اخراج کرده و سولسشیر سرمربی موقت این تیم شده نتایج از راه رسیده‌اند، ۳ برد از ۳ بازی، اما چه چیز تغییر کرده است؟ بازیکنان خوشحال‌تر به نظر می‌رسند، دوباره این تیم تهاجمی بازی می‌کند و به نظر شیاطین سرخ بازگشته‌اند. این تیم در ۳ بازی اخیر ۱۲ گل زده است.

یکی از تغییرات این است که بازیکنان آزادی پیدا کرده‌اند. سولسشیر بازیکنان را در پست‌های اصلی خود قرار داده و به آن‌ها آزادی بیشتری داده است. او همچنین از تیم خواسته مالکیت توپ را در بازی‌ها در اختیار داشته باشند.

با مورینیو یونایتد در ۲۴ بازی ۳۸ گل زده بود، یعنی به طور میانگین ۱.۵۸ در هر بازی، اما با مربی جدید این آمار به ۴.۶ در هر بازی رسیده است. در این گل‌ها پوگبا سهم مهمی داشته و توانسته ۴ گل به ثمر برساند، یکی بیشتر از تعداد گل‌هایی که در زمان مورینیو در ۱۷ بازی زده بود.

نکته مهم دیگر این است که از زمان تغییر مربی دوندگی بازیکنان یونایتد بیشتر شده، این تیم در هر ۳ بازی اخیر در حالی که از حریف پیش بوده نیمه اول را به پایان برده است، اتفاقی که به ندرت در زمان مربی‌گری مورینیو می‌افتاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k77aq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: یونایتد با من خیلی بهتر بازی می‌کند