تاریخ انتشار: 1397/10/10 17:02
کد خبر: 115652

بارسلونا مقصد احتمالی رابیو و دی یونگ؛اگر مشکلات بگذارند!

بارسلونا برای تقویت خط میانی خود برای جذب دو بازیکن از پی اس جی و آژاکس را برنامه ریزی کرده است.
بارسلونا مقصد احتمالی رابیو و دی یونگ؛اگر مشکلات بگذارند!

به نقل از آاس، بارسلونا از تابستان به دنبال جذب رابیو از پی اس جی بود اما در نهایت هافبک جوان نتوانست مجوز جدایی خود را دریافت کند. او ترجیح داد بدون تمدید قرارداد یک سال دیگر نیز در باشگاه پاریسی بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد، راهی تیم موردنظر خود شود. در حال حاضر بارسا محتمل ترین مقصد برای رابیو است اما در این بین مشکلاتی نیز وجود دارد.

روز گذشته باشگاه بارسلونا برای فرار از هرگونه شکایت باشگاه پی اس جی، ضمن رد مذاکره با رابیو اعلام کرد که هیچ توافقی با این بازیکن نکرده تا به این ترتیب خشم باشگاه پاریسی را باعث نشود.

در بیانیه بارسا آمده بود:« باشگاه بارسلونا علاقمند است در خصوص شایعاتی که در فرانسه در مورد جذب آدرین رابیو مطرح شده شفاف سازی کرده و اعلام کند هیچ نقض قوانینی در رابطه با جذب هافبک پاری سن ژرمن انجام نگرفته است.

تنها تماس حاصل شده در مورد آدرین رابیو یکی در ماه آگوست و یک هفته پیش بود که در هر دو مورد این اقدام با ارتباط با مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن انجام گرفت و ما در ارتباط با هر باشگاهی با نهایت شفافیت فعالیت می کنیم؛ پس باشگاه بارسلونا هر گونه توافق با آدرین رابیو را تکذیب می کند»

با وجود تکذیب بارسلونا چیزی که به نظر قطعی می رسد، شروع مذاکرات با رابیو پس از باز شدن پنجره انتقالات زمستانی است. طبق گزارش رسانه های فرانسوی، مادر و ایجنت رابیو تقاضای دستمزد 10 میلیون یورویی از بارسلونا کرده و با حساب قرارداد 5 ساله، او 50 میلیون یورو دریافتی خواهد داشت.

این بر خلاف سلسله مراتب پرداخت دستمزد در باشگاه بارسلوناست و به هیچ بازیکنی در سطح رابیو که حتی در تیم ملی فرانسه نیز بازیکن مهمی محسوب نمی شود، ده میلیون یورو پرداخت نمی شود.

از سوی دیگر دی یونگ نیز از مدت ها پیش مد نظر بارسا قرار دارد و آژاکس برای فروش او 70 میلیون یورو می خواهد . این بازیکن نیز قطعا دستمزد بالایی طلب خواهد کرد و با توجه به اینکه همین حالا ستاره هایی چون بوسکتس، راکیتیچ، ویدال، آرتور ملو و کوتینیو در خط میانی بارسا حضور دارند(به اینها ریکی پویج و آلنیا را هم اضافه کنید) باید دید که سران بارسا چگونه می توانند معضلی به نام دستمزد بالای رابیو و دی یونگ مدیریت کنند و اینکه در نهایت موفق به جذب حتی یکی از این دو بازیکن خواهند شد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oopq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیشنهاد بارسا مضحک بود/غافلگیر شدیم!