تاریخ انتشار: 1397/10/11 14:00
کد خبر: 115521

رشفورد پیشنهاد رئال مادرید را قبول نکرد

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی سان، مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد پیشنهادهای رئال مادرید و چند باشگاه بزرگ دیگر اروپایی را رد کرده و قصد دارد در یونایتد ماندگار شود.
رشفورد پیشنهاد رئال مادرید را قبول نکرد

با وجود اینکه اخیراً گزارشهای زیادی درباره ابراز علاقه رئال مادرید به جذب مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد مطرح شده بود، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد که رشفورد، که از فارغ‌التحصیلان آکادمی منچستر یونایتد است قصدی برای ترک این باشگاه ندارد و پیشنهادهای رئال مادرید و دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپایی مثل بارسلونا و بایرن مونیخ را رد کرده است.

رشفورد که در منچستریونایتد پیشرفت بسیار سریعی داشته با اینکه در دوران ژوزه مورینیو هم به پیشرفت خود در ترکیب یونایتد ادامه داد اما از اینکه به جای بازی در پست اصلی خود بیشتر مایل به کناره‌ها، در سمت راست و چپ، به کار گرفته می‌شد ناراحت بود. به همین خاطر بود که در شروع فصل 2018-2019 رسانه‌ها خبر دادند که رشفورد از شرایط خود در یونایتد به قدری ناراحت است که قصد دارد به پیشنهادهای باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ فکر کند.

اما از زمان حضور اوله گنار سولسشر روی نیمکت یونایتد، رشفورد بار دیگر به عنوان مهاجم اصلی به میدان فرستاده شده و در این مدت کوتاه نشان داده اعتماد سولسشر به او بی‌دلیل نبوده است. رشفورد در سه بازی اخیر یونایتد با هدایت سولسشر برای تیمش 2 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

سان می‌گوید حالا که مارکوس رشفورد در پست مورد علاقه خود بازی می‌کند دیگر علاقه‌ای به پیشنهادهای خارجی به خصوص پیشنهادهای رئال مادرید نشان نداده و اعلام کرده که قصد دارد تا آینده قابل پیش‌بینی به حضور در یونایتد ادامه دهد. این در حالی است که رئال مادرید که برای جایگزین کردن کریم بنزما به دنبال یک مهاجم باکیفیت می‌گردد علاقه زیادی به جذب رشفورد نشان داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xggbp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال و اتلتیکو صعود می کنند؛ بارسا حذف خواهد شد