تاریخ انتشار: 1397/10/12 15:39
کد خبر: 115404

سامان قدوس برترین ورزشکار سال ۲۰۱۸ سوئد شد

مهاجم تیم ملی ایران به‌عنوان برترین ورزشکار اتحادیه فوتبال یامتلند- هریدالن سوئد انتخاب شد.
سامان قدوس برترین ورزشکار سال ۲۰۱۸ سوئد شد

سامان قدوس پس از سپری کردن دو سال موفق در استرشوند، در  فصل ۲۰۱۸ لیگ آلسونسکان سوئد تا پایان دور رفت در این تیم حضور داشت و بعد از آن به دلیل پیشنهاد خوبی که از باشگاه آمیان فرانسه دریافت کرد، راهی لوشامپیونه شد تا در فضای جدیدی به فوتبال خود ادامه دهد.

عملکردی که سامان قدوس در استرشوند داشت، موجب شده بود تا محبوبیت بالایی بین هواداران این باشگاه پیدا کند و جزو برترین بازیکنان لیگ آلسونسکان لقب بگیرد که هنوز هم از موفقیت‌های او در سوئد یاد می‌شود.

قدوس در ۱۶ بازی برای آمیان فرانسه سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده تا با شرایط نسبتا خوبی اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد، اما او ابتدای سال ۲۰۱۸ که در استرشوند بود، دو گل در یک مسابقه دوستانه برابر لوکوموتیو مسکو، دو گل در جام حذفی و ۹ گل در لیگ آلسونسکان سوئد به ثمر رساند تا عملکرد قابل توجهی در هشت ماه بازی در این تیم ارائه کرده باشد.

این ملی پوش ایرانی که امیدوار است برخلاف جام جهانی روسیه، در جام ملت‌های آسیا فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب تیم ملی و اثبات شایستگی‌هایش پیدا کند، در پایان سال ۲۰۱۸ از سوی اتحادیه فوتبال یامتلند- هریدالن سوئد به‌عنوان برترین ورزشکار سال سوئد انتخاب شد.

در نظرسنجی از سوی انجمن‌های ورزشی، پیشکسوتان و خبرنگارانی که زیر نظر اتحادیه فوتبال یامتلند- هریدالن هستند، سامان قدوس به‌عنوان برترین ورزشکار سال ۲۰۱۸ سوئد انتخاب شده و آنها اعتقاد دارند این بازیکن که حضور در تیم ملی ایران را به بازی در سوئد ترجیح داده، سال فوق‌العاده‌ای را پشت سرگذاشته است.

uUXp4TQ5YQ71

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ooox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل گروه C جام جهانی فوتبال 2018 روسیه
اختصاصی|