تاریخ انتشار: 1397/10/14 00:24
کد خبر: 115215

جدایی 3 ستاره اتلتیکومادرید در نقل و انتقالات

فیلیپه لوئیس، خوانفران و دیه گو گودین هر سه می توانند با تیم هایی که خواهان جذب شان هستند به صورت مستقیم وارد مذاکره شوند و در پایان فصل روخی بلانکو را ترک کنند.
جدایی 3 ستاره اتلتیکومادرید در نقل و انتقالات

 قرارداد این سه بازیکن تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و آنها در پایان فصل می توانند به عنوان بازیکن آزاد به تیم های دیگر بروند.

باشگاه اتلتیکومادرید به خاطر وضعیت قرارداد این سه بازیکن در شرایط نامساعدی قرار گرفته است بخصوص در مورد فیلیپه لوئیس برزیلی که هنوز نتوانسته است او را برای عقد قراردادی جدید متقاعد کند.

سه بازیکنی که به روزهای پایانی قراردادهای شان با اتلتیکومادرید نزدیک می شوند، افرادی هستند که جزو نماد های این باشگاه محسوب می شوند، در زمین بازی برای آن تاریخ سازی کرده اند و در رختکن تیم هم قدرت و نفوذ فراوانی دارند. در حقیقت آنها در کنار کوکه تنها بازیکنانی هستند که از 7 سال پیش که دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو شد، در این تیم حضور داشته اند. البته فیلیپه لوئیس فصل 15-2014 را در چلسی سپری کرد و به همین دلیل نمی تواند ادعا کند که در تمام 7 جامی که اتلتیکومادرید با سیمئونه برده سهیم بوده است. اتلتیکو با چالشی برای تغییر و تحولات احتمالی در خط دفاعی اش مواجه است، بخشی از تیم که دلیل اصلی موفقیت های آن در دوره مربیگری سیمئونه بوده است و پیدا کردن مهره های جایگزین برای آنها آسان نخواهد بود. اتلتیکو مادرید اگر نتواند قرارداد این سه بازیکن را تمدید کند حداقل باید امیدوار باشد در آخرین فصل حضور آنها بتواند نخستین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان را کسب کند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obb8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


7 سال پیش در چنین روزی

برتری خفیف و خانگی اتلتیکومادرید مقابل اسپانیول