تاریخ انتشار: 1397/10/14 23:59
کد خبر: 115114

سانه:فشار بیشتری روی دوش لیورپول گذاشته ایم

لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی، معتقد است حالا فشار روی لیورپول افزایش یافته است.
سانه:فشار بیشتری روی دوش لیورپول گذاشته ایم

گل فوق العاده لروی سانه در نیمه دوم باعث برتری 1-2 منچسترسیتی برابر لیورپول و کاهش فاصله دو تیم در صدر جدول به چهار امتیاز شد و حالا این ستاره آلمانی در مورد این پیروزی سرنوشت ساز صحبت کرده است.

لروی سانه گفت: "حالا ما فشار بیشتری روی دوش لیورپول گذاشته ایم زیرا ما فقط چهار امتیاز عقب تر از آنها هستیم و آنها هم این را به خوبی می دانند. آنها مجبور به ادامه دادن به همین شرایط و تلاش برای حفظ موقعیت خود هستند و حالا شرایط مهیج تر شده است. کسب پیروزی برابر لیورپول واقعا برای سیتی مهم بود زیرا نزدیک تر شدن به آنها به ما اعتماد به نفس بیشتری می دهد و می می دانیم که رقابت هنوز تمام نشده است.

همه بازیکنان از فشار بالای بازی با لیورپول خبر داشتند و ما تا پایان همیشه می جنگیم و نتیجه مهم نیست. ما همیشه می خواهیم دروازه رقبا را باز کنیم تا نشان دهیم که چه تیمی هستیم و چگونه بازی می کنیم. سیتی برای کسب پیروزی مقابل لیورپول خیلی زحمت کشید و همه دیدند که ما برای کسب پیروزی انگیزه داشتیم.

از زمان انتقال من به سیتی، این یکی از بهترین نمایش های ما بود زیرا لیورپول در حال حاضر شاید بهترین تیم در اروپا یا جهان است و ما خوشحالیم که توانستیم آنها را شکست دهیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naljk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید ویژه لروی سانه از ستاره محبوب گواردیولا