تاریخ انتشار: 1397/10/16 00:59
کد خبر: 114974

سرمربی اماراتی ها به دنبال جانشینی عبدالرحمان

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت:: جای خالی عمر عبدالرحمان در تیم ملی به راحتی قابل پر کردن نیست.
سرمربی اماراتی ها به دنبال جانشینی عبدالرحمان

عمر عبدالرحمان ستاره ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال امارات و بازیکن جدید الهلال عربستان  که به علت مصدومیت از ناحیه زانو رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داده بود دوباره نامش بر سر زبان ها افتاده است.   آلبرتو زاکرونی سرمربی تیم ملی امارات پس از تساوی  تیمش مقابل بحرین عنوان داشت که  در هر صورت باید جای خالی این هافبک هجومی موثر را پر شود.

عبدالرحمان  در دوره پیشین جام ملت‌های آسیا بسیار عالی ظاهر شد و در صعود امارات به مرحله نیمه نهایی نقش پر رنگی را ایفا کرد. زاکرونی قبلا در مقابل تیم ملی ژاپن با سیستم ۴-۲-۳-۱ بازی کرد و  با در اختیار داشتن  بازیکنی، چون عبدالرحمان نتیجه خوبی کسب کرد. حالا آن‌ها با چالش بزرگی برای جایگزینی بازیکنی در حد عبدالرحمان روبرو هستند.

عبدالرحمان در تیم سابق خود العین امارات نیز عملکرد درخشانی داشت و توانست فصل گذشته، حضورش را در بین نامزد‌های کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا مسجل کند.زاکرونی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قصد دارد در پست حمله تیم امارات، از احمد خلیل و چندین بازیکن دیگر که اخیرا سابقه خوبی در رده‌های باشگاهی و ملی داشتنه اند، بهره ببرد.

با این حال اگر زاکرونی عملکرد ضعیفی به عنوان سرمربی در این رقابت‌ها از خود به جا بگذارد، ممکن است مسئولان فدراسیون فوتبال امارات دیگر تمایلی به ادامه همکاری با او نداشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k9vv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناشناس ترین رقیب تیم ملی ایران وارد امارات شد