تاریخ انتشار: 1397/10/16 22:31
کد خبر: 114846

سیمئونه در «سانچز پیزخوان» به یک امتیاز بسنده کرد

اتلتیکومادرید نتوانست سویا را شکست دهد و تنها یک امتیاز از این دیدار حساس کسب کرد.
سیمئونه در «سانچز پیزخوان» به یک امتیاز بسنده کرد

 اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی در دقایق نخست آرام پیش می‌رفت و با گذشت زمان سویا بازی بهتری به نمایش گذاشت. در چنین شرایطی آنتوان گریزمان می‌توانست دروازه میزبان را باز کند اما ضربه‌اش را دروازه‌بان سویا مهار کرد.

در ادامه آندره سیلوا به سمت دروازه اتلتیکو شوت زد که ضربه‌اش به تیرک برخورد کرد. دقایقی بعد سویا در یک بازی تیمی خوب توسط ویسام بن یدر به گل رسید. پس از این گل تیم مادریدی بیش‌تر حمله کرد و در نهایت در لحظات پایانی نیمه اول به گل دست یافت. داور یک خطا پشت محوطه جریمه به نفع اتلتیکو اعلام کرد و گریزمان به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد.

شاگردان دیگو پابلو سیمئونه نیمه دوم را خوب شروع کردند. دو تیم نسبت به ۴۵ دقیقه نخست نمایش بهتری ارائه کردند و فرصت های گلزنی داشتند که نتوانستند از آن بهره ببرند. بهترین موقعیت‌ها به گلزنان دو تیم تعلق داشت. ضربه بن یدر با اختلاف خیلی کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و گریزمان ضربه‌اش را به دستان دروازه‌بان سویا زد تا نتیجه تغییری پیدا نکند. در دقیقه ۸۴ یان اوبلاک دروازه تیم‌شان را نجات داد و شوت بازیکن تیم حریف را دفع کرد. در دقیقه ۸۸ دروازه‌بان سویا با یک واکنش عالی اجازه نداد شوت توماس به گل تبدیل شود. در لحظات پایانی درگیری به خاطر خطای توماس به وجود آمد که داور علاوه بر جریمه بازیکن اتلتیکو، به ساویچ و سیلوا هم کارت زرد نشان داد.

قرمز و سفیدپوشان با این تساوی ۳۵ امتیازی شدند و با دو امتیاز بیش‌تر نسبت به سویا در رتبه دوم باقی ماندند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvgpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیمئونه: خبر توافق با کاستا را شنیدام  اما نمی‌دانم قرارداد امضا می‌شود یا نه
شک ندارم سویا برای برد به زمین می‌آید