تاریخ انتشار: 1397/10/18 10:59
کد خبر: 114660

توافق حاصل شد؛یووه به دنبال تخفیف گرفتن از رئال

روزنامه توتو اسپورت مدعی شده رئال مادرید، یوونتوس و ایسکو بر سر انتقال این بازیکن از مادرید به تورین در تابستان به توافق رسیدند و یووه به دنبال تخفیف گرفتن از رئال است.
توافق حاصل شد؛یووه به دنبال تخفیف گرفتن از رئال

وضعیت ایسکو در تیم فوتبال رئال مادرید به نامناسب‌ترین حالت ممکن رسیده است. بازیکن اهل مالاگا در دیداری که تیمش مقابل سوسیداد شکست خورد دوباره روی نیمکت ذخیره‌ها بازگشت. حتی وینیسیوس جونیور و لوکاس واسکز هم به او ترجیح داده شدند.

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید به سختی حاضر می‌شود از او استفاده کند، به شکلی که در ۷ بازی اخیر رئال او تنها در یک بازی در ترکیب اصلی تیم بوده است. اما برای بازیکنی که خارج از فرم است، آمار و ارقام گویای همه‌چیز هستند. در مورد ایسکو هم همین‌طور است و بزرگ‌ترین مشکل او در حال حاضر این است که انگیزه ندارد.

همین موضوع باعث شده شایعات زیادی درباره این بازیکن به وجود بیاید. روز دوشنبه روزنامه توتواسپورت نوشت یوونتوس با این بازیکن و باشگاه رئال مادرید بر سر انتقال او در تابستان به توافق رسیدند. بر اساس ادعای این روزنامه ایتالیایی ایسکو اولین هدف یووه برای تقویت ترکیب تیمش است و این تیم به دنبال بهره بردن از شرایط او در رئال است تا بتواند او را به ارزان‌ترین قیمت ممکن به خدمت بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8l56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجری جنجالی به اعتراضات ایسکو پاسخ داد!