تاریخ انتشار: 1397/10/19 10:40
کد خبر: 114535

اوبامیانگ:شایسته این عنوان نیستم/مقابل لیورپول افتضاح بودم!

پیر امریک اوبامیانگ، که از طرف آرسنال به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر باشگاه انتخاب شده، گفت خود را شایسته این عنوان نمی‌داند چون در مقابل لیورپول عملکردی به قول او "افتضاح" داشته.
اوبامیانگ:شایسته این عنوان نیستم/مقابل لیورپول افتضاح بودم!

مهاجم ستاره آرسنال، پیر امریک اوبامیانگ، از طرف این باشگاه به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر انتخاب شد. ولی اوبامیانگ می‌گوید شاید در ماه دسامبر، بازیکنان بهتری از او در آرسنال بوده‌اند. اوبامیانگ معتقد است در جریان شکست سنگین 5-1 توپچی‌ها در مقابل لیورپول که در ماه دسامبر اتفاق افتاد، عملکردی به قول خودش "افتضاح" داشته است.

اوبامیانگ به شکست 5-1 آرسنال در مقابل لیورپول در تاریخ 29 دسامبر اشاره می‌کند، بازی‌ای که در آنفیلد انجام شد و روبرتو فیرمینو در آن هت‌تریک کرد. اما اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال، در آن بازی رویهم‌رفته تنها 13 بار پایش به توپ برخورد کرد که 6 تا آنها روی ضربات شروع مجدد بود.

اوبامیانگ در واکنش به خبر انتخابش به عنوان بهترین بازیکن توپچی‌ها در ماه دسامبر، در توییتر نوشت:" متشکرم. به جز آن بازی افتضاح در لیورپول، ماه خوبی بود".

این در حالی است که اوبامیانگ در بخش اعظم نیمه اول فصل جاری برای آرسنال بسیار درخشان ظاهر شده و یکی از ستاره‌های لیگ برتر امسال بوده است. اوبامیانگ در حال حاضر با 14 گل زده، صدرنشین جدول بهترین گلزنان لیگ برتر جزیره بوده و به همراه هری کین، در بالاترین نقطه جدول گلزنان ایستاده است. اوبامیانگ امسال در 26 بازی‌ای که در همه رقابتها برای آرسنال انجام داده موفق به زدن 16 گل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7gzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوبامیانگ: در آینده چیزهای بیشتری از من خواهید دید