تاریخ انتشار: 1397/10/23 00:37
کد خبر: 114083

برتری خانگی چلسی مقابل نیوکاسل با گل های دیدنی پدرو و ویلیان

چلسی موفق شد در خانه خود با نتیجه 1-2 نیوکاسل را مغلوب کند.
برتری خانگی چلسی مقابل نیوکاسل با گل های دیدنی پدرو و ویلیان

چلسی که در هفته های اخیر نتایج پر فراز و نشیبی گرفته بود، امشب و در لندن موفق شد با گل های دیدنی پدرو و ویلیان برابر نیوکاسل 1-2 به پیروزی رسیده و با یک بازی بیشتر، به یک امتیازی تاتنهام رده سومی برسد.

بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 9 به گل اول رسید. پاس فوق العاده داوید لوییز در پشت مدافعان نیوکاسل به پدرو رسید و او در موقعیتی تک به تک با یک ضربه چیپ دیدنی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

در ادامه نیوکاسل با تعداد نفرات زیادی حمله کرد و چند موقعیت نیز روی دروازه چلسی ایجاد کرد اما هیچکدام به سرانجام نرسید. در دقیقه 28 و با هکاری روندون و آتسو، نیوکاسل تا آستانه باز کردن دروازه کپا نیز پیش رفت اما شوت روندون به بالای دروازه  رفت.

اما حملات نیوکاسل در دقیقه 39 جواب داد و این تیم به گل رسید. روی ارسال دیدنی ریتچی، کلارک موفق شد با یک ضربه سر دقیق به گوشه دروازه، این تیم را به گل برساند.

لحظاتی بعد از دریافت گل، چلسی می توانست با شوت تماشایی ویلیان به گل دوم برسد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت و نیمه نخست با تساوی 1-1 دو تیم به اتمام رسید.

با شروع نیمه دوم و روی پاس دیدنی کانته، پدرو تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه خارج شد.

اما در دقیقه 58 چلسی به گل رسید. پاس هازارد در گوشه محوطه به ویلیان رسید و او با ضربه ای تماشایی و مواج تیمش را به گل دوم رساند.

دقایقی بعد ویلیان در موقعیتی تک به تک می توانست خیال چلسی را راحت کند اما این وینگر برزیلی به راحتی این فرصت خوب را از دست داد. در ادامه بازی نیوکاسل تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت اما دفاع منسجم چلسی اجازه خلق موقعیت را نمی داد. از آن سو آبی های لندن نیز با چند ضد حمله دروازه حریف را تهدید کردند اما این اتفاقات نتیجه ای نداشت و در ادامه دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود استفاده کنند و در نهایت چلسی 1-2 موفق به غلبه بر نیوکاسل شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7ge8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فابرگاس به موناکو پیوست/ملاقات با هانری در فرانسه+عکس