تاریخ انتشار: 1397/10/24 04:04
فغان کهکشانی ها از وی ای آر
کد خبر: 113953

باورنکردنی؛ اشتباه عجیب VAR در بازی رئال مادرید و بتیس (عکس)

رئال مادرید در دیداری حساس و نفس گیر توانست در غیاب بسیاری از بازیکنانش، بتیس را 1-2 مغلوب کند.
باورنکردنی؛ اشتباه عجیب VAR در بازی رئال مادرید و بتیس (عکس)

به نقل از مارکا، رئال مادرید نیمه اول را با تک گل مودریچ برنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم بتیس بود که سوار بر بازی شد و کهکشانی ها را در زمین خودشان حبس کرد. سرانجام در دقیقه 67 بازی بود که روی یک صحنه مشکوک، کانالس توانست گل تساوی بتیس را به ثمر برساند. 

صحنه مشکوک به آفساید بود و توسط کمک داور نیز آفساید اعلام شد اما پس از بررسی وی ای آر، گل مورد پذیرش قرار گرفت. تکرار تصاویر اما نشان می داد که کانالس یک نیم تنه از آخرین مدافع رئال جلوتر است و گل نمی بایست مورد قبول واقع می شد. اولیور اندوخار، کارشناس داوری مارکا نیز معتقد است که گل بتیس آفساید بود و اینکه چگونه از سوی وی ای آر نیز مورد قبول قرار گرفت، باورنکردنی و عجیب جلوه می کند.

عجیب تر اینکه صحنه بررسی شده توسط وی ای آر که همواره در چنین مواقعی پخش می شود، تا انتهای بازی به نمایش گذاشته نشد!

در چنین مواقعی که هیچ صحنه ای دال بر قانونی بودن گل وجود ندارد، کمک داور ویدیوئی باید تصمیم اولیه داور را قبول کند که در این مورد کاملا برعکس عمل شد.

این برای دومین هفته متوالی است که رئال به نوعی قربانی وی ای آر می شود هرچند که این بار گل سبایوس اشتباه کمک داور ویدیوئی را خنثی کرد.

هفته گذشته در بازی با سوسیداد پنالتی واضح روی وینیسیوس نه از سوی داور سوت زده شد و نه وی ای آر روی این صحنه کاملا مشکوک دخالت کرد. کمیته داوران فوتبال اسپانیا نیز حق را به رئال داد و اعلام کرد که هم پنالتی بود و هم اینکه VAR باید تصمیم غلط داور را تصحیح می کرد.

 

 

 

 

 

طبق گزارش داوری آاس نیز کانالس ده سانتی متر در آفساید قرار داشته و گل باید مردود اعلام می شد.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apvqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی رئال مقابل بتیس