تاریخ انتشار: 1397/10/24 04:15
هیچ دشمنی با ایسکو و مارسلو ندارم
کد خبر: 113952

واکنش سولاری نسبت دشمنی با ایسکو و مارسلو

رئال مادرید در شبی به یادماندنی با گل دقیقه 88 دنی سبایوس موفق شد بتیس را در بنیتو ویامارین 1-2 مغلوب کند.
واکنش سولاری نسبت دشمنی با ایسکو و مارسلو

رئال در این بازی غایبان پرشماری داشت با این حال سولاری بازهم ترجیح داد ایسکو را روی نیمکت بنشاند و در 90 دقیقه نیز به او میدان نداد.

در هر صورت رئال بدون ایسکو و بسیاری دیگر از بازیکنان بزرگش توانست از جهنم ویامارین با سه امتیاز خارج شود.

سولاری در پایان بازی گفت:« مهم سه امتیاز بازی بود که به آن رسیدیم و توانستیم فاصله با آلاوس و سویا را جبران کنیم. در این بازی جوانانی چون رگیلون، براهیم، کریستو و وینیسیوس نشان دادند که شایسته پیراهن رئال هستند و قابلیت بازی در چنین سطحی را دارند. ارزش کار آنها در بازی امشب بالا بود.»

بازی با سه مدافع میانی:« بر اساس شرایطی که داشتیم این تصمیم را گرفتم. به خصوص در خط حمله غایبان زیادی داشتیم و نیاز به انسجام دفاعی بیشتری حس می شد. برای حل مشکلات موجود، این بهترین راهکار بود.»

مصدومیت بنزما:« انگشت دست او دچار شکستگی شده است. خوشبختانه مصدومیت او از ناحیه دست است و معتقدم کریم در دسترس خواهد بود.»

ایسکو و مارسلو:« من علیه هیچکس نیستم و با کسی خصومت شخصی ندارم. همه ما یک تیم هستیم و مهم نیست چه کسی بازی می کند و چه کسی نه. در سه تورنمنت باید به میدان برویم و به همه بازی می رسد. سه روز دیگر بازی برگشت با لگانس را پیش رو داریم. همیشه به صلاح تیم تصمیم می گیرم. از روز اول این را گفته ام.»

FlQN0vdWDXW9

سبایوس:« او عاشق بتیس است و برای من هم سابقه داشته که مقابل تیم سابقم به میدان بروم و احساساتی شوم. امروز قانون ضربه خوردن از بازیکن سابق، شامل حال بتیس شد و در عوض ما سود بردیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39onqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سولاری:دوست دارم همه بازیکنانم خوب تمرین کنند

 مارسلو: از لحاظ ذهنی خسته هستیم
در مصاحبه با خبرنگاران