تاریخ انتشار: 1397/10/25 11:19
کد خبر: 113788

لوریس:تاتنهام تنها به یک بازیکن متکی نیست

با وجود نگرانی‌هایی که در تاتنهام بابت احتمال مصدومیت جدی هری کین وجود دارد، هوگو لوریس، دروازه‌بان این تیم گفت تاتنهام تنها به یک بازیکن متکی نیست و نگرانی‌ای ندارد.
لوریس:تاتنهام تنها به یک بازیکن متکی نیست

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی باشگاه تاتنهام، درحالیکه در این باشگاه نگرانی‌هایی درباره احتمال مصدومیت جدی کاپیتان، هری کین، وجود دارد گفت او و تیمش آماده‌اند تا در ادامه فصل در هر چهار رقابتی که در آن حضور دارند به مبارزه و جنگیدن ادامه دهند و از هیچ چیز نگران نیستند.

 

هری کین، کاپیتان تیم تاتنهام روز یکشنبه در جریان شکست تیمش مقابل منچستریونایتد از ناحیه قوزک پا دچار آسیب‌دیدگی شد و بنا بر آخرین اخبار، ممکن است به مدت یک ماه نتواند در ترکیب تاتنهام به میدان برود.

 

هوگو لوریس اما مدعی شد که تاتنهام از این بابت نگرانی‌ای ندارد و گفت:" ما همه می‌دانیم هری برای تیم ما چقدر مهم است ولی او همه تیم نیست. فوتبال یک بازی تیمی است و تک تک بازیکنان تاتنهام آماده‌اند برای موفقیت به تیم خودشان کمک کنند".

 

لوریس در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" در طول فصل فراز و نشیب‌هایی پیش می‌آید که تیم باید خودش را با آنها سازگار کند. ما برای جنگیدن در هر چهار رقابتی که در آنها حضور داریم حاضر و آماده‌ایم. فقط باید به تک تک بازی‌هایمان فکر کنیم و خودمان را برای آنها به بهترین شکل ممکن آماده کنیم".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd8n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازه‌بان تاتنهام بازداشت شد + عکس