تاریخ انتشار: 1397/10/27 19:12
شاهین بوشهر 0 - بادران تهرن 1 ؛
کد خبر: 113489

شگفتی فرشید در جنوب/ شکار شاهین به دست بادران

شاهین بوشهر در خانه خود از پس بادران بر نیامد و مقابل این تیم شکست خورد.
شگفتی فرشید در جنوب/ شکار شاهین به دست بادران

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، در هفته نوزدهم این مسابقات دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، این بادرانی‌ها بودند که موفق شدند 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند.

درحالی که دیدار رفت دو تیم با نتیجه پرگل 2-2 خاتمه یافت و انتظار بازی پرگلی نیز در دیدار برگشت دو تیم بودیم، چنین اتفاقی رخ داد و نارنجی پوشان تهرانی موفق شدند با دو گل محمدعلی اکبرخواه، بهترین گلزن تیمشان در این فصل، شاهین را در بوشهر شکار کنند.

اکبرخواه که ستاره بادران در این دیدار بود، ابتدا در دقیقه 40 نیمه اول دروازه شاهین را گشود و سپس نیز در نیمه دوم و دقیقه 80 موفق شد دبل کند و با دو گلی که به ثمر رساند، 3 امتیاز طلایی به حساب بادرانی‌ها واریز کند.

بادران باکسب این سه امتیاز، 25 امتیازی شد و همچنان در رده هفتم جدول باقی ماند و شاهین بوشهر نیز باهمان 27 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

شاهین: محمدعلی نعمتی - علی گودرزی - غلامعلی تبار - کمال الدین نیک خوی - حمید نعمتی - میلاد فیاض بخش - میلاد شعبانلو - میلاد صارمی - علی نظری - رضا دهقان - بهمن سالاری

سرمربی: محمود فکری

بادران: مجتبی روشنگر، بهروز افشار، محمد آشتیانی، امیرحسین صدقی، بهتاش میثاقیان، میعاد یزدانی، مجتبی محبوب مجاز، سهیل رحمانی، امیر میربزرگی، حسین زامهران و محمدعلی اکبرخواه

سرمربی: فرشید استحقاری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq96j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شاهین - بادران؛ استحقاری در تدبیر شگفتی/ فکری در فکر نزدیک شدن به صعود

تصاویر/ دیدار گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر
از نگاه دوربین اسماعیل خورتن؛