تاریخ انتشار: 1397/10/28 10:54
شرایط تیم در دوران سولسشر به مراتب بهتر است
کد خبر: 113432

پوگبا:طبیعی است که بخواهیم همیشه در اوج باشیم و جام ببریم

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد می‌گوید از رویکرد تهاجمی‌تر منچستریونایتد در دوران سرمربی‌گری اوله گنار سولسشر، راضی و خوشحال است.
پوگبا:طبیعی است که بخواهیم همیشه در اوج باشیم و جام ببریم

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، با تمجید از اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت این تیم، مدعی شد که سولسشر باعث شده یونایتد بار دیگر هویت خود را کشف کرده و در مسیر موفقیت قدم بردارد.

پوگبا که در دوران هدایت یونایتد توسط سولسشر بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشته می‌گوید رویکرد جدیدی که سولسشر در این تیم پیاده کرده باعث شده یونایتد به تیمی موفق‌تر تبدیل شود.

پوگبا در گفتگو با اسکای اسپرتز در این باره گفت:" ما این روزها طوری بازی می‌کنیم که مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما است. حالا می‌دانیم به کجا حمله کنیم و کجا برویم. تیم حالا ساختار بهتری دارد و الگوهای بازی‌اش بهتر است. این شرایط کار را برای همه ما راحت‌تر کرده. نمی‌خواهم بگویم  فقط من از این شرایط نفع برده‌ام. ولی من در این دوره چند گل زده‌ام و چند پاس گل داده‌ام. ولی کل تیم در این دوره وضعیت بهتری پیدا کرده".

یونایتد با هدایت سولسشر خود را به شش امتیازی چلسی، تیم چهارم جدول، رسانده و حالا برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول امید بیشتری دارد. پوگبا می‌گوید قرار گرفتن جزء چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان هدف یونایتد در ادامه فصل است.

پوگبا در این باره گفت:" هدف ما کسب سهمیه چمپیونزلیگ است. ما منچستریونایتد هستیم و برای همین می‌خواهیم در آن رقابتها حضور داشته باشیم و باید در آن رقابتها حضور داشته باشیم. این باشگاه یک باشگاه بزرگ است، بزرگترین باشگاه انگلیس. باشگاهی با بازیکنان بزرگ. برای همین طبیعی است که بخواهیم همیشه در اوج باشیم و جام ببریم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epajp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر پل پوگبا در مورد تاکتیک مورینیو در بازی
بازی کردن با تاکتیک مورینیو سخت بود