تاریخ انتشار: 1397/10/28 22:06
پیش بازی آرسنال - چلسی؛
کد خبر: 113354

اونای امری تلاش برای نزدیک شدن به رتبه چهارم/مائوریتسیو ساری چشم به لغزش تاتنهام

دو تیم آرسنال و چلسی در دربی شهر لندن هفته ۲۳ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت‌.
اونای امری تلاش برای نزدیک شدن به رتبه چهارم/مائوریتسیو ساری چشم به لغزش تاتنهام

سعید فعله گری؛ تیم های آرسنال و چلسی روز شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران در استادیوم امارات در هفته ۲۳ لیگ برتر انگلیس به تقابل هم خواهند رفت.

اونای امری با آرسنال در پی شکست دادن چلسی و کمتر کردن فاصله خود با آبی های شهر لندن که در رتبه چهارم قرار دارد هستن اما حریف سرسخت آن ها چلسی هم می خواهد با هدایت مارئوریتسو ساری با یک تیر دو نشان بزند هم اختلاف خود با تیم پنجم یعنی همین آرسنال بیشتر از قبل کند هم نیم نگاهی به لغزش احتمالی تاتنهام رده سومی دارد که شاید این تیم هم در این هفته متوقف شود و جای دیگر شهر لندنی تاتنهام را در مکان سوم بگیرد.

در چهار تقابل اخیر این دو تیم آبی های چلسی با گرفتن دو برد و دو تساوی از همشهریشان توپچی ها عملکرد بهتری داشتند.

بازی رفت دو تیم در هفته دوم با برتری ۳بر۲ چلسی با میزبانی آبی ها در استادیوم استمفورد بریدج برگزار شده بود برای چلسی پدرو در دقیقه ۹،موراتا دقیقه ۲۰ و مارکوس آلونسو در دقیقه ۸۱ گلزنی کرده بودند و آرسنالی ها هم با گلزنی میخیتاریان و الکس آیوبی نتوانستند مانع این شکست شوند.حالا خواهیم دید چه نتیجه در این دربی جذاب میان دو تیم رقم خواهد خورد.

در جدول لیگ برتر انگلیس چلسی با ۲۲ بازی و گرفتن ۴۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد آرسنال هم با تعداد بازی مشابه با ۴۱ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpxoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت جهانبخش اینبار مقابل آرسنال