تاریخ انتشار: 1397/10/28 22:13
پیش بازی رئال مادرید - سویا؛
کد خبر: 113351

هم امتیازها به هم رسیدند/تلاش برای جدا شدن از هم

تیم های رئال مادرید و سویا از هفته بیستم لالیگا اسپانیا به رقابت خواهند پرداخت.
هم امتیازها به هم رسیدند/تلاش برای جدا شدن از هم

سعید فعله گری؛ دو تیم رئال مادرید و سویا شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید از چارچوب مسابقات هفته بیستم لالیگا اسپانیا به دیدار هم می روند.

سانتیاگو‌ سولاری با شاگردانش در رئال مادرید که با رقیب خود هم امتیاز هستند فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سویا در رتبه چهارم قرار دارند اما آن ها می خواهند یاران پابلو‌ ماچین را شکست دهند و با پشت سر گذاشتن سویا خود را از این تیم جدا کنند و در رتبه سوم جدول قرار بگیرند اما سویا هم تیم دست و پا بسته ای نیست و در تلاش هستند کهکشانی ها را شکست دهند و در رتبه خودشان بمانند و هم از رئال مادرید جدا شوند و نیم نگاهی به رده ای بهتر در جدول دارند.

در چهار تقابل اخیر دو تیم هر کدام دو برد داشته اند. در بازی رفت رئالی ها شکست بدی در مقابل سویا تجربه کردند،سویا تیم ایالت اندلس با نتیجه ۳بر۰ رئالی های مادرید را در هفته ششم شکست دهند در این بازی آندره سیلوا(۲گل) و وسام بن یدر برای سویا گلزنی کردند تا شکست بد و تحقیر آمیزی به این تیم تحمیل کنند.

رئال مادرید به این مسابقه  دید انتقام جویانه هم دارد که بتواند شکست سنگین بازی رفت را به نوعی جبران و هواداران خود را شاد کنند سرجیو راموس کاپیتان کهکشانی ها در میان هوادران سویا بدجور تنفر برانگیز هست و حالا خواهیم دید چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

گفتنی است سویا با ۱۹ بازی و کسب ۳۳ امتیاز و تفاضل مثبت ۱۱ در مکان سوم و رئال مادرید با تعداد بازی ۱۹ و گرفتن ۳۳ و تفاضل گل ۴ در رتبه چهارم قرار گرفته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48r6ow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساعت و تاریخ ال کلاسیکو برگشت اعلام شد