تاریخ انتشار: 1397/10/28 22:19
پیش بازی لایپزیش - دورتموند؛
کد خبر: 113350

دورتموند برای حفظ اختلاف با سایرین/لایپزیش برای رفتن به بالاتر

دو تیم لایپزیش و دورتموند در هفته هجدهم بوندسلیگا آلمان به مصاف هم می روند.
دورتموند برای حفظ اختلاف با سایرین/لایپزیش برای رفتن به بالاتر

سعید فعله گری؛ دو تیم لایپزیش و دورتموند شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران در ورزشگاه ردبول آرنا از هفته هجدهم بوندسلیگا آلمان به تقابل یکدیگر خواهند رفت.

لایپزیش با سرمربی خود رالف رانگینک می خواهد با شکست دورتموند به رده های بالاتر برود اما دورتموند لوسین فاوره هم می خواهد فاصله خود را با دیگر تیم ها در صدر حفظ کند و فعلا سایر رقبا برای رسیدن به این تیم ناامید کند اما بازی دشواری خواهد داشت در مقابل تیم چهارم جدول لایپزیش که هدف هایی در ذهن دارد.

در چهار تقابل اخیر دو تیم دو برد سهم زنبورها و یک برد سهم گاوهای نر سرخ و یک دیدار میان دو تیم لایپزیش و دورتموند حاصل شده است.بازی رفت دو تیم با نتیجه سنگین ۴بر۱ به نفع زنبورهای دورتموند به پایان رسیده است این مسابقه روز یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ از هفته اول در استادیوم سیگنال ایدونا پارک برگزار شده که با گل های الکس ویتسل،مارکو رویس،محمود داهود و گل به خودی مارسل سابیتزر برای دورتموند گلزنی کردن و طرف مقابل آگوستین تک گل لایپزیش را زده بود.حالا چه نتیجه ای در بازی برگشت رقم خواهد خورد را خواهیم دید.

در جدول بوندسلیگا آلمان دورتموند با ۱۷ بازی با ۴۲ امتیاز صدرنشین و لایپزیش هم با ۱۷ بازی و کسب ۳۱ امتیاز در رده چهار قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k5ne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت توماس مولر در دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول

کردها در کمین یاران میرزا کوچک خان / بازی ۶ امتیازی هفته
پیش بازی آوالان کامیاران - داماش گیلان