تاریخ انتشار: 1397/10/29 10:58
کد خبر: 113321

گزینه خرید مد نظر منچسترسیتی لو رفت!

منچسترسیتی در حال مذاکره با باشگاه برزیلی پالمیراس است و قصد دارد وینگر جوان کلمبیایی این تیم، ایوان آنگولو را به خدمت بگیرد.
گزینه خرید مد نظر منچسترسیتی لو رفت!

روزنامه انگلیسی منچستر ایونینگ نیوز به نقل از رسانه‌های برزیلی اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی قصد دارد وینگر جوان کلمبیایی باشگاه پالمیراس برزیل را جذب کند و به همین خاطر در حال مذاکره با این باشگاه برزیلی است. این روزنامه به نقل از یکی از مدیران پالمیراس که نامش فاش نشده، تلاش منچسترسیتی برای جذب ایوان آنگولو را تایید کرد.

ایوان آنگولو، وینگر 19ساله کلمبیایی در اوایل همین هفته از تیم انویگادوی کلمبیا به پالمیراس منتقل شده است. پالمیراس در قرارداد او بندی آورده که می‌تواند آنگولو را در ماه دسامبر خریداری کند ولی سیتی از همین حالا به این ستاره خوش تکنیک تیم ملی زیر 20سال کلمبیا چشم دوخته است. به گزارش رسانه‌های برزیلی، منچسترسیتی به پالمیراس پیشنهاد داده که در مورد آنگولو بین دو باشگاه قرارداد مشارکت امضا شود تا آبی‌های منچستر در آینده گزینه انتقال او به انگلیس را در اختیار داشته باشند.

منچستر ایونینگ نیوز، به نقل از یاهوی برزیل می‌گوید یکی از مدیران پالمیراس که نامش فاش نشده در این باره به این رسانه گفت:" یکی از نمایندگان منچسترسیتی با ما تماس گرفته و خواهان تفاهم درباره ایوان آنگولو است. ولی ما به او گفتیم که در این باره حتی نمی‌خواهیم با کسی صحبت کنیم. ما در حال حاضر قصد نداریم آنگولو را با کسی شریک شویم".

این اولین باری نیست که منچسترسیتی با پالمیراس برای انتقال بازیکن مذاکره می‌کند. این باشگاه انگلیسی، در سال 2016 گابریل ژسوس را از پالمیراس به منچستر منتقل کرد و از این معامله بسیار راضی و خوشحال است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgkww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ گواردیولا برای حفظ فاصله با رقیب/نونو اسپریتو سانتو در اندیشه رتبه هفتم
پیش بازی منچسترسیتی-ولورهمپتون؛