تاریخ انتشار: 1397/10/29 11:35
کد خبر: 113316

ادن هازارد در یک قدمی رئال!

روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید ادن هازارد به انتقال به رئال مادرید نزدیک‌تر شده و باشگاه چلسی، مبلغ درخواستی خود از رئال برای این انتقال را اعلام کرده است.
ادن هازارد در یک قدمی رئال!

شایعات مربوط به انتقال ادن هازارد، ستاره بلژیکی بزرگ چلسی، به رئال مادرید خبر جدیدی نیست ولی میرر به نقل از رسانه‌های اسپانیایی می‌گوید که هازارد حالا بیش از هر زمان دیگری به انتقال به برنابئو نزدیک شده است. اما میرر مدعی است که قرارداد انتقال هازارد بین دو باشگاه تا پایان فصل رسمی نخواهد شد.

میرر به گزارش مارکا اشاره می‌کند که در آن ادعا شده مدیران ارشد رئال مادرید به این نتیجه رسیده‌اند که هازارد همان کسی است که در درازمدت می‌تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را در این تیم اسپانیایی پر کند.

هازارد 28ساله به همه تلاشهای چلسی برای تمدید قراردادش جواب منفی داده و به این ترتیب به آنها نشان داده که برای ملحق شدن به رئال مادرید مصمم است. اما هازارد در عین حال به رئال مادرید اعلام کرده که برای به خدمت گرفتن او باید تا پایان فصل صبر کند چون او نمی‌خواهد در میانه فصل، چلسی را به هم بریزد و باعث ناکامی تیمی که سالها در آن بازی کرده شود.

از طرفی مدیران چلسی به هیچ وجه قصد ندارند هازارد را ارزان به رئال بفروشند. میرر مدعی شد که مدیران چلسی بر سر مبلغ درخواستی خود از رئال مادرید به توافق رسیده‌اند و با توجه به علاقه رئال به جذب هازارد، انتقال او به برنابئو در پایان فصل جاری حالا دیگر قطعی به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd6ga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشیمانی رئال مادرید حالا دیگر فایده ای ندارد + عکس