تاریخ انتشار: 1397/10/30 15:34
کد خبر: 113180

مودریچ: دوست دارم قراردادم را با رئال تمدید کنم

فوتبال جهان - برترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸ از تمایل خود برای تمدید قراردادش با کهکشانی‌ها گفت.
مودریچ: دوست دارم قراردادم را با رئال تمدید کنم

با وجود انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تمایل لوکا مودریچ برای پیوستن به اینتر، خود او می‌گوید که ترجیح می‌دهد به دوران بازیگری‌اش در رئال مادرید ادامه دهد.

هافبک کرواتی که سال 2018 اکثر جوایز انفرادی از جمله جایزه بازیکن سال یوفا، فیفا و توپ طلا را از آن خود کرد، تا سال 2020 با رئال مادرید قرارداد دارد.

او شب گذشته (شنبه) پس از زدن گل دوم پیروزی 2 بر صفر کهکشانی‌ها مقابل سویا در لالیگا، به خبرنگاران گفت:  من هنوز یک و سال و نیم دیگر با رئال مادرید قرارداد دارم. خونسردم چون هنوز زمان زیادی تا پایان قراردادم باقی مانده است. هدف من این است که برای مدتی طولانی‌تر در رئال بمانم چون مثل اولین روزی که به این تیم پیوستم از وضعیتم راضی بوده‌ام.

مودریچ 33 ساله سپس به پیروزی ارزشمند تیمش مقابل سویا اشاره کرد و افزود: بسیار خوشحالم که این بازی را بردیم و من فکر می‌کنم که عملکردمان فوق‌العاده بود. ما از بازی‌‌مان راضی هستیم و خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم. باید در همین جهت به حرکت‌مان ادامه دهیم. تمام بازیکنان ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و تماشای چنین بازی‌هایی هواداران‌مان را خوشحال می‌کند. لازم بود چنین عملکردی را برای خودمان و هواداران به نمایش بگذاریم. به شخصه من احساس خوبی دارم و از وضعیتی که تیم‌مان در یک ماه و نیم اخیر داشته راضی‌ام.

هافبک کروات کهکشانی‌ها درباره کورس قهرمانی این فصل لالیگا که در آن تیمش با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا، 7 امتیاز کمتر از رقیب کاتالان خود دارد هم تأکید کرد: ما نباید به بارسلونا و اینکه چند امتیاز از این تیم عقب‌تر هستیم، فکر کنیم. باید بازی به بازی جلو برویم. می‌جنگیم تا ببینیم آخر فصل چه می‌شود. دغدغه نتایج سایر تیم‌ها را داشتن فایده‌ای ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epae6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساعت و تاریخ ال کلاسیکو برگشت اعلام شد