تاریخ انتشار: 1397/11/01 17:48
کد خبر: 113034

ستاره فرانسوی از PSG شکایت می‌کند

رفتاری که مسئولان باشگاه پایتخت فرانسه در قبال هافبگ فرانسوی‌شان در پیش گرفته‌اند او را را به فکر شکایت از قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه انداخته است.
ستاره فرانسوی از PSG شکایت می‌کند

به نقل از نشریه مارکا، وضعیت آدرین رابیو در ماه‌های پایانی قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن تعریفی ندارد و روز به روز بدتر می‌شود.

خودداری این هافبک فرانسوی از تمدید قراردادی که تا پایان فصل اعتبار دارد، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه را مجاب به لجبازی با او کرده است. به همین دلیل او به توماس توخل سرمربی باشگاه گفته است که دیگر اجازه ندارد از رابیو در برنامه‌های تاکتیکی‌اش استفاده کند و حتی گفته شد که او مانع از حضور این بازیکن ۲۳ ساله در رختکن تیم می‌شود.

اکنون، اما ظاهراً وضعیت رابیو از این هم بدتر شده است چرا که باشگاه او را مجبور کرده چند ماه آخر قراردادش را در حال تمرین با تیم ذخیره‌ها سپری کند.

پاریسی‌ها اخیراً برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی پیش از آغاز نیم فصل دوم لوشامپیونه سفری به دوحه قطر داشتند که در آن رابیو را با خود نبردند. در واقع به دستور مدیران باشگاه، رابیو در دو جلسه از سه جلسه تمرینی اخیر تیم ذخیره‌های باشگاه شرکت کرد و تمام این‌ها به دلیل آن است که او از تمدید قراردادش خودداری می‌کند تا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا ملحق شود.

در همین راستا، نشریه اکیپ فرانسه نوشته است که رابیو در نظر دارد در صورت ادامه پیدا کردن این وضعیت و دور نگه داشتن وی از تیم اصلی باشگاه، از پاری‌سن‌ژرمن شکایت کند.

پاری‌سن‌ژرمنی‌ها در حالی با رابیو وارد جنگ شده‌اند که می‌توانند با موافقت با انتقال او به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه حداقل رقمی هرچند کم از فروشش به بارسلونا کسب کنند در حالی که رفتن او در پایان فصل بدان معناست که هیچ پولی به باشگاه پایتخت فرانسه نخواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6xdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 هافبک جوانPSG از تمدید قرارداد جدید سر باز زد