تاریخ انتشار: 1397/11/02 15:58
کد خبر: 112926

مدت دوری ستاره آرسنال از میادین مشخص شد

دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو ممکن است تا ۹ ماه قادر به بازگشت به میادین نباشد.
مدت دوری ستاره آرسنال از میادین مشخص شد

و به نقل از نشریه سان انگلیس، نتیجه تصوبربرداری‌های صورت گرفته از پای هکتور بیرین نشان می‌دهد مصدومیتی که شنبه شب در دربی لندن مقابل چلسی گریبان دفاع راست اسپانیایی آرسنال را گرفت نه تنها او را تا پایان فصل خانه می‌کند، بلکه امکان دارد که تا 9 ماه آینده به او اجازه بازگشت به میادین را ندهد. معاینات صورت گرفته روی زانوی پای بیرن نشان می‌دهد که او از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است و امکان دارد که برای مداوای این مصدومیت زیر تیغ جراحان برود.

بیرین 23 ساله در دقیقه 70 بازی تیمش مقابل چلسی پس از برخوردی که با راس بارکلی داشت، درد شدیدی در زانوی خود احساس کرد و بعد از آن مجبور به ترک میدان شد. با این حال پزشکان باشگاه مجبور بودند تا روز دوشنبه صبر کنند تا ورم به وجود آمده در زانوی او فروکش کند و میزان دقیق مصدومیت وی را بررسی کنند.

با وجود مصدومیت بیرین، اونای امری، سرمربی آرسنال خرید دفاع راست جدید در پنجره ژانویه را رد کرده و ظاهراً قصد دارد به اینسلی میتلند نیلز و استفان لیشت‌اشتاینر اعتماد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k5qg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی پرتماشاگرترین تیم‌های این فصل لیگ جزیره