تاریخ انتشار: 1397/11/02 23:58
کد خبر: 112875

والورده: بازی با سویا چالش بزرگی برای ما خواهد بود!

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار فردا شب کوپا دل ری تیمش برابر سویا حاضر شد.
والورده: بازی با سویا چالش بزرگی برای ما خواهد بود!

شاید کمتر کسی انتظار انتقال کوین پرینس بواتنگ به بارسلونا را داشت اما این مهاجم غنایی دیروز به این تیم ملحق شد و حالا والورده در این خصوص توضیحاتی ارائه داده است.

گل جنجالی لوییس سوارز به لگانس: "حالا تصویر را دیده ام و متوجه شدم برخوردی صورت گرفته است. البته از نظر من گل درست بود و هم من کار خودم را انجام دادم و هم دروازه بان لگانس، پس من دلیلی نمی بینم برای نظری که در کنفرانس مطبوعاتی مبنی بر صحبح بودن گل دادم عذرخواهی کنم."

خرید کوین پرینس بواتنگ: "اگرچه او در گذشته مهاجم نوک نبوده اما اخیرا در این پست نیز به میدان رفته و عملکرد خوبی ارائه داده است. بواتنگ لالیگا را می شناسد و از نقش خود در بارسلونا آگاه است.

بواتنگ بازیکنی متفاوت نسبت به منیر الحدادی است اما منیر حالا از بارسا جدا شده و ما به دنبال راه حل جدیدی بوده ایم. بواتنگ بازیکنی فعال بوده و من به دنبال کسی بودم که خیلی زود قادر به بازی کردن برای بارسلونا باشد و به ما کمک کند."

بازی برابر سویا: "تحلیل های ما نشان می دهد سویا در خانه تیمی ترسناک بوده که همیشه در کوپا دل ری و مراحل حذفی حریفی خطرناک است. آنها در لالیگا نیز از مدعیان قهرمانی هستند و بازی با این تیم چالش بزرگی برای ما خواهد بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rlwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار و ارقام مسی فرازمینی و باورنکردنی است!