تاریخ انتشار: 1397/11/06 23:46
کد خبر: 112392

یوونتوس این بازیکن را می خواهد،هر طور که شده!

یوونتوس قصد دارد در تابستان پیش رو، تحت هر شرایطی زمینه جذب ماتیاس دی لیخت، مدافع جوان باشگاه آژاکس را فراهم کند.
یوونتوس این بازیکن را می خواهد،هر طور که شده!

ماتیاس دی لیخت در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب آژاکس و تیم ملی هلند داشته و به همین دلیل تیم های بزرگ اروپا برای به دست آوردن او تلاش می کنند که بارسلونا و یوونتوس سرآمد آنها هستند.

تا مدتی قبل به نظر می رسید یوونتوس در شرایطی بهتری از بارسلونا برای جذب دی لیخت قرار دارد و با توجه به رابطه خوب بیانکونری با ادوین فن درسار، از اعضای مدیریتی آژاکس و همچنین مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن، موقعیت یوونتوس برای جذب دی لیخت بهتر بود اما حالا و بعد از انتقال فرانکی دی یونگ به نوکمپ، ایتالیایی ها از تکرار این اتفاق در مورد دی لیخت نیز نگران هستند.

ماتیاس دی لیخت دیروز در مصاحبه ای مدعی شد بازی کردن در لباس بارسلونا رویای هر بازیکنی است و به نظر می رسد خود او علاقمند به انتقال به نوکمپ است. یوونتوس قصد دارد پیشنهاد مالی خود را برای دی لیخت افزایش دهد تا مانع از انتقال او به بارسا شود.

با توجه به افزایش سن جورجو کیلینی، آندره ا بارزالی و لئوناردو بونوچی و همچنین جدایی احتمالی مهدی بن عطیه، یووه به دنبال جذب یک مدافع وسط باکیفیت بوده و نمی خواهد به راحتی شانس خرید دی لیخت را از دست بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxkk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پشت صحنه حضور رونالدو در باشگاه یوونتوس