تاریخ انتشار: 1397/11/10 00:07
کد خبر: 111976

حرکت به جلوی رئال هرگز متوقف نمی شود!

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید شرایط تیمش را نسبت به ابتدای فصل بهتر می داند.
حرکت به جلوی رئال هرگز متوقف نمی شود!

تونی کروس که بعد از مدتی دوری به دلیل مصدومیت دوباره به میادین بازگشته، مدعی شد آنها تلاش خود را در ادامه فصل متوقف نخواهند کرد و رئال مادرید رو به جلو حرکت می کند.

تونی کروس گفت:" درست است که ما در ابتدای فصل برخی مشکلات داشتیم و در نیمه اول سال امتیازات زیادی از دست دادیم اما این اتفاقات دیگر مربوط به گذشته است. من همیشه می دانستم و اتفاقات چند سال گذشته نیز به من این اطمینان را داده بود که ما یک تیم بزرگ داریم و حرکت به جلوی ما هرگز متوقف نمی شود.

کسب هر پیروزی به ما اعتماد به نفس می‌دهد و ما حتی زمانی که همه چیز مانند قبل نباشد تلاش خود را متوقف نمی کنیم. فصل گذشته ما تقریبا زود لالیگا را از دست دادیم اما این اتفاق باعث برافروخته شدن آتشی در بین بازیکنان شد زیرا ما می دانستیم که می توانیم عنوانی مهم تر را کسب کنیم و در نهایت دوباره لیگ قهرمانان را فتح کنیم.

می توانید ببینید که بسیاری از بازیکنان در شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل هستند و این مهمترین موضوع است. شما باید بدانید که چگونه با شکست مواجه شوید، زیرا این اتفاق بخشی از فوتبال است و اگر شما بتوانید دستاوردی از شکست داشته باشید، این موضوع به شما کمک می کند که موفق شوید."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39okde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره رئال؛پرافتخارترین بازیکن جام جهانی باشگاه ها شد!