تاریخ انتشار: 1397/11/10 01:24
کد خبر: 111968

مامیچ به صورت رسمی از باشگاه العین خداحافظی کرد!

زوران مامیچ سرمربی کروات و سابق تیم العین با انتشار پیامی با هواداران و اعضای تیم العین خداحافظی کرد.
مامیچ به صورت رسمی از باشگاه العین خداحافظی کرد!

چند روز پیش رسانه های سعودی خبر دادند که زوران مامیچ سرمربی کروات تیم العین به زودی راهی عربستان خواهد شد تا هدایت تیم الهلال ریاض را برعهده بگیرد. این خبر واکنش های مثبت و منفی بسیاری را در بین هواداران العین داشت و در نهایت هم خود مامیچ خبر را تائید کرد.

 

او امروز با انتشار پیامی به صورت رسمی از باشگاه العین خداحافظی کرد. در ابتدای پیام مامیچ آمده: بعد از دو سال شگفت انگیز در العین به همراه تیم و تمام کسانی که شامل این تاریخ سازی می شدند، اکنون زمان آن رسیده که راه ها جدا شوند. کسب اولین دبل در قهرمانی لیگ امارات برای باشگاه العین یک دستاورد فوق العاده بود که همیشه به خاطر خواهم داشت. چه چیزی درباره جام باشگاه های جهان می توانم و پیروزی های تاریخی اش برای ما و بازی در فینال مقابل رئال مادرید...

 

در ادامه او از العینی ها تشکر کرد و اظهار داشت: خاطرات فوق العاده ما باهم ساخته شد. تشکر ویژه می کنم از تمام بازیکنانم، از تمام کسانی که در باشگاه هستند و تشکر ویژه از هواداران به خاطر حمایتشان؛ بدون هر یک از این ها، کسب دستاورد ناممکن می شد.

 

مامیچ همچنین افزود: من می خواهم تشکر کنم از شیخ محمد، هزاع بین زاید، رئیس باشگاه آقای قانیم و آقای عبید حمد به خاطر حمایت بی قید و شرطشان. بدون آن ها نیز چنین دستاوردهایی ناممکن بود. حالا راه ما جدا می شود اما من احساس می کنم که در آینده... هرچیزی ممکن خواهد بود. تشکر از همه و آرزوی خوشبختی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxzwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفیق فابریک برانکو از سمت خود استعفا داد