تاریخ انتشار: 1397/11/11 21:33
کد خبر: 111740

روبین‌کازان پیشنهاد اولیه زنیت سن‌پترزبورگ برای انتقال آزمون را رد کرد

تیم روبین‌کازان پیشنهاد اولیه ۱۰ میلیون یورویی زنیت سن‌پترزبورگ برای انتقال سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی را رد کرد.
 روبین‌کازان پیشنهاد اولیه زنیت سن‌پترزبورگ برای انتقال آزمون را رد کرد

و به نقل از سایت اسپورت اکسپرس روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ با ارائه پیشنهاد رسمی 10 میلیون یورویی خواهان جذب سردار آزمون، مهاجم روبین‌کازان شده است و قیمت این انتقال شاید در شرایط خاصی افزایش یابد. البته روبین‌کازان پیشنهاد اولیه زنیت سن‌پترزبورگ را رد کرده است و برای مذاکره بیشتر خواهان افزایش مبلغ پیشنهادی شد.

بر اساس این گزارش، به طور اساسی در تیم روبین‌کازان مخالفتی با انتقال سردار آزمون به زنیت سن‌پترزبورگ وجود ندارد اما شاید زنیت بخواهد به صورت مستقیم با این مهاجم ایرانی جهت جزئیات قرارداد شخصی‌اش وارد مذاکره شود.

اسپورت اکسپرس سپس با بررسی شرایط این انتقال و 2 شرایط پیش‌روی زنیت سن‌پترزبورگ نوشت: زنیت اگر می‌خواهد نام سردار آزمون را برای شرکت در لیگ اروپا معرفی کند فقط تا روز یک فوریه (12 بهمن) فرصت دارد که در واقع فرصت زمانی یک روزه‌ای است. از سویی سردار آزمون در روسیه یا در اردوی روبین‌کازان در ترکیه حضور ندارد و این شرایط باعث سختی انتقالش ظرف 24 ساعت آینده می‌شود. البته اگر زنیت بخواهد فقط از سردار آزمون در ادامه دیدارهای لیگ برتر روسیه بهره‌مند شود زمان کافی برای عقد قرارداد این انتقال خواهد داشت. پنجره نقل‌وانتقال‌های زمستانی فوتبال روسیه پایان ماه فوریه بسته می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pd5ql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مفسر فوتبال روسیه: سردار آزمون نباشد روبین‌کازان با مشکل مواجه می‌شود