تاریخ انتشار: 1397/11/13 01:29
کد خبر: 111593

والورده: والنسیا در فرم بسیار خوبی قرار دارد

ارنستو والورده انتظار یک بازی دشوار را مقابل والنسیا دارد.
والورده: والنسیا در فرم بسیار خوبی قرار دارد

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در هفته پیش‌روی رقابت‌های لالیگا از یک نبرد دشوار سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: والنسیا را بسیار شبیه به فصل گذشته می‌بینم. سال قبل آن‌ها شروع معرکه‌ای داشتند و امتیازات بسیار زیادی کسب کردند. امسال هم به لحاظ سیستمی با همان سیستم سابق بازی می‌کنند اما  مثل سال گذشته فرصت‌ها  را به گل تبدیل نمی‌کنند.  والنسیا اکنون در فرم بسیار خوبی قرار دارد. در مجموع این تیم را همان تیم سال پیش می‌دانم؛ با همان میزان اعتماد به نفس. 

والورده در ادامه افزود:  در تقابل با رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا  یک دوئل بسیار بزرگ را شاهد خواهیم بود؛ جدال بین  2 تیمی که به طور جدی برای قهرمانی در لیگ تلاش می‌کنند. چند باری در این هفته‌ها همدیگر را ملاقات خواهیم کرد که به لحاظ تقویمی کار را بسیار دشوار می‌کند اما برای هواداران بسیار جذاب خواهد بود.  از نظر ما این دوئل کاملا برابر و 50-50 است. حرف زدن از شانس پیروزی هر یک از 2  تیم کار بیهوده‌ای است. در بازی رفت آن‌ها شرایط پیچیده‌ای در لیگ داشتند اما اکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgqww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم تیم لس آنجلس گلکسی در رادار بارسلونا