تاریخ انتشار: 1397/11/13 17:00
کد خبر: 111526

توصیه موراتی به سران اینتر: به اسپالتی اعتماد کنید

فوتبال جهان - مالک پیشین باشگاه اینتر به سران فعلی این باشگاه توصیه کرد به سرمربی فعلی‌شان برای ادامه دادن به کارش در نراتزوری اعتماد کنند.
توصیه موراتی به سران اینتر: به اسپالتی اعتماد کنید

در حالی که تازه‌ترین شایعات از اضافه شدن نام آنتونیو کونته به فهرست کاندیداهای هدایت تیم فوتبال اینتر حکایت دارد، ماسیمو موراتی مالک پیشین این باشگاه معتقد است که نراتزوری نباید به گزینه جدیدی برای هدایت این تیم فکر کند.

کار اینتر برای بردن جام در این فصل بعد از حذف از جام حذفی ایتالیا به دست لاتزیو بیش از پیش سخت شده است. در سری A نراتزوری با فاصله‌ای 19 امتیازی با یوونتوس صدرنشین در رده سوم قرار دارد و در لیگ اروپا هم تیم‌های سرسختی حضور دارند که بعید به نظر می‌رسد به آسانی به مردان اسپالتی اجازه قهرمانی بدهند. در این شرایط کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا واقع بینانه‌ترین هدفی است که برای نراتزوری باقی مانده است. این در حالیست که اخیراً گفته شد گروه سونینگ مالک باشگاه اینتر به اسپالتی هشدار داده در صورت عدم کسب جام در این فصل برکنار خواهد شد.

 موراتی در این خصوص به شبکه رای اسپورت گفت: این اولین باری نیست که ما در شرایطی نامساعد وارد ماه ژانویه می‌شویم. افت تمرکز و پایین آمدن سطح دقت تیم کاملاً مشهود است و پیدا کردن دلیل واقعی آن کار آسانی نیست. من انتظار دارم که مسئولان باشگاه درک کننده که درون تیم چه اتفاقی دارد رخ می‌دهد.

موراتی ادامه داد: در حال حاضر پیدا کردن سرمربیان خوب آماده کار کار آسانی نیست، پس چه دلیل دارد که همین حالا بخواهیم اسپالتی را اخراج کنیم. من نمی‌دانم باشگاه با اخراج اسپالتی از کجا می‌خواهد یک مربی جدید پیدا کند که هم استعداد مربیگری و هم به اینتر گرایش داشته باشد. دیه‌گو سیمئونه اتلتیکومادرید هست و البته کونته هم مربی خوبی است. اسپالتی هم مربی خوبی بود اما مربیان بزرگ وقتی به اینتر می‌آیند بر اساس نتایجی که می‌گیرند قضاوت می‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kqve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نادال راهی فینال تنیس اپن استرالیا شد