تاریخ انتشار: 1397/11/14 01:29
کد خبر: 111465

الاهلی برابر الباطن به برتری رسید

الاهلی عربستان در شب درخشش دروازه‌بان ملی پوش خود موفق به برتری برابر الباطن شد.
الاهلی برابر الباطن به برتری رسید

در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم الاهلی که نفرات اصلی خود را در اختیار داشت، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در استادیوم باشگاه القادسیه، به مصاف تیم رده دوازدهمی الباطن رفت.

سلمان المؤشر در دقیقه ۳۰ گل اول الاهلی را به ثمر رساند، اما جوناتان در دقیقه ۴۱ بازی را به تساوی کشید ولی در حالی که نیمه اول با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، الباطن صاحب یک ضربه پنالتی شد که درخشش محمد العویس اجازه باز شدن دروازه الاهلی را برای دومین بار نداد.

محمد العویس که در جام ملت‌های آسیا مقابل قطر پنالتی گرفته بود، امشب هم پنالتی الباطن را مهار کرد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد؛ در نیمه دوم نمایش الاهلی بهتر بود و این تیم در دقیقه ۵۴ توسط عبدالفتاح عسیری به گل رسید تا درخشش و گلزنی این بازیکن همانند هفته قبل، برتری تیمش را رقم بزند.

الاهلی عربستان، حریف آسیایی پرسپولیس که در دیدار اخیرش برد دراماتیکی مقابل التعاون به دست آورده بود، امشب هم با نتیجه ۲ بر یک الباطن را مغلوب کرد تا در امتیاز ۳۳ با الشباب رده سومی برابر شود ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqabp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جذب بازیکن 41 ساله؛اقدام عجیب حریف پرسپولیس!