تاریخ انتشار: 1397/11/15 14:46
کد خبر: 111287

ستاره سرشناس روسیه: خرید سردار آزمون بهترین تصمیم زمستانی زنیت بود

ستاره سرشناس و محبوب سال های گذشته روسیه و باشگاه زنیت خرید مهاجم ایرانی کازانی ها را بهترین تصمیم زمستانی سن پطرزبورگی ها قلمداد کرد.
ستاره سرشناس روسیه: خرید سردار آزمون بهترین تصمیم زمستانی زنیت بود

باشگاه زنیت موفق شد با انتقالی 12 میلیون یورویی سردار آزمون را از روبین کازان خریداری و به فهرست بازیکنان خود اضافه کند. این انتقال که سرو صدای زیادی در محافل خبری روسیه به راه انداخت با واکنش هایی از سوی چهره های مطرح فوتبال این کشور همین طور پیشکسوتان محبوب زنیت نیز روبرو شد.

یکی از این چهره ها آندری آرشاوین مهاجم سال های نه چندان دور فوتبال روسیه و باشگاه زنیت بود که با تایید این تصمیم سران باشگاه از خرید ستاره ایرانی به عنوان یکی از بهترین تصمیمات زمستانی نام برد. آرشاوین در گفتگو با MAYTA TB گفت:« سردار از 17 سالگی وارد روسیه شده است. او در کنار بازی برای روبین کازان و روستوف به عنوان مهاجم اول تیم ملی ایران هم به میدان رفت و به یکی از بهترین استعدادهای جوان فوتبال دنیا تبدیل شد».

ستاره سال های نه چندان دور روسیه افزود:« سردار به خوبی فوتبال روسیه را می شناسد از همین رو نیازی به زمان برای جا افتادن در تیم ندارد. زنیت با هوشیاری بالا دست روی این خرید گذاشت چون می دانست برای رسیدن به اهداف خود نیاز به ایده های تهاجمی جدیدی دارد چون آلکساندر کوکورین هم در دسترس نبود».

آرشاوین با اشاره به وضعیتی که کوکورین با آن دست به گریان است، تصریح کرد:« فکر می کنم با ورود سردار آزمون دیگر نگرانی از بابت بودن یا نبودن کوکورین وجود ندارد چون این بازیکن جوان ایرانی توانایی های فوق العاده ای دارد که می تواند به سود زنیت تبدیل و او را به محبوبیتی خاص در سن پطرزبورگ برساند. در مجموع حضور سردار آزمون در صدرنشین لیگ روسیه فوق العاده بود».

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oba5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سامان قدوس برترین ورزشکار سال ۲۰۱۸ سوئد شد