تاریخ انتشار: 1397/11/16 21:14
کد خبر: 111104

عدم توازن بین خطوط سه‌گانه توپچی‌ها

از بین خطوط سه‌گانه توپچی‌ها بازیکنان دفاعی آرسنال استحکام لازم برای یک تیم مدعی و قهرمان را ندارند.
عدم توازن بین خطوط سه‌گانه توپچی‌ها

آرسنال پس از حضور امری نمایش چندان متفاوتی با عملکرد ونگر نداشته و نتایج قابل قبولی کسب نشده اما در خط حمله شاهد قدرت تهاجمی توپچی‌ها مقابل رقبا هستیم.

در اصل آرسنال اگر به همان اندازه که در خط میانی و خط حمله پرقدرت است در خط دفاعی قابلیت بالایی از خود نشان می‌داد مطمئنا شرایط بهتری در جدول داست.

شکودران مستوفی، لورن کوشیلنی لیخ‌اشتاینر و بلرین 4 بازیکن خط دفاعی توپچی‌ها استحکام لازم را دربازیهای لیگ جزیره به خصوص مقابل تیم‌های مدعی ندارند و دیدار مقابل من‌سیتی سند این ادعا است.

آرسنال مقابل من سیتی در حالی که بازی را با یک گل عقب بود به گل تساوی دست یافت و در ادامه وقتی که در حمله خوب و موثر توپ می‌زد روی سهل انگاری مدافعان دو گل دیگر دریافت کرد.

در چند سال گذشته خط دفاع توپچی‌ها بازیکنان کار آمد و باثباتی را در اختیار نگرفته و در این نقطه با ضعف های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.شاید پس از افول سول کمپل و اشلی کول دیکر مدافعی در این حد در آرسنال ظهور نکرد و همچنان این خلع احساس می‌شود.

آمار نشان می‌دهد که هواداران آرسنال اعتقاد دارند در 20 سال اخیر اسکلاچی بهترین خرید در بین مدافعان به حساب می‌آید و بازیکنانی چون پاسکال سیگان، سندروس، دژورو و گابریل در حد واندازه‌های حضور در بین توپچی‌ها نبودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39owzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال آرسنال!