تاریخ انتشار: 1397/11/18 15:10
کد خبر: 110899

یوونتوس به دنبال پیشی گرفتن از بارسلونا برای خرید دی لیخت

باشگاه یوونتوس که مدتها است قصد دارد از طریق مینو رایولا، ایجنت معروف فوتبال اروپا، برای مذاکره با آژاکس و دی‌لیخت اقدام کند.
یوونتوس به دنبال پیشی گرفتن از بارسلونا برای خرید دی لیخت

یوونتوس که تمایلش برای جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع هلندی آژاکس آمستردام از مدتی پیش فاش شده، به گزارش توتو اسپورت، ظرف چند روز آینده با مینو رایولا، ایجنت معروف فوتبال اروپا تماس خواهد گرفت تا برای مذاکره با آژاکس و دی‌لیخت اقدام کند. این در حالی است که پیش از این در رسانه‌های اروپایی خبرهایی مبنی بر برنامه‌های بارسلونا برای جذب دی‌لیخت هم مطرح شده بود.

بارسلونا که اخیراً هم‌بازی سابق دی‌لیخت، فرانکی دی‌یونگ را جذب کرده برای انتقال دی‌لیگت در آینده هم برنامه‌ریزی کرده است. اما توتو اسپورت می‌گوید یوونتوس قصد دارد ظرف چند روز آینده از طریق مینو رایولا دست به کار شده و زودتر از بارسلونا، موافقت دی‌لیخت و باشگاهش را برای انتقال او به تورین فراهم کند.

به گزارش توتو اسپورت، تلاش یووه برای جذب ماتیس دی‌لیخت ممکن است به شایعات منتشرشده مبنی بر قصد بانوی پیر تورین برای به فروش رساندن مویس کین مرتبط باشد. به گزارش توتواسپورت ممکن است انتقال مویس کین به آژاکس بخشی از معامله یوونتوس و آژاکس باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rexk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی به دردسر افتاد