تاریخ انتشار: 1397/11/19 13:05
کد خبر: 110810

احتمال جدایی ستاره رئال مادرید افزایش یافت

احتمال خروج هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از جمع شاگردان سانتیاگو سولاری قوت گرفت.
احتمال جدایی ستاره رئال مادرید افزایش یافت

 ایسکو که مدتی است شایعات فراوانی درباره آینده او و جدایی‌اش از رئال مادرید شنیده می شود، با انتشار پیامی در فضای مجازی، ضمن طعنه‌زدن به سرمربی خود سانتیاگو سولاری، احتمال خروجش از جمع شاگردان این مرد آرژانتینی را قوت بخشید.

روز گذشته (پنجشبه) روبن دلارِد بازیکن سابق رئال مادرید با انتشار پیامی در فضای مجازی با این مضمون که «رئال مادرید برای هیچ کسی منتظر نمی‌ماند» به ایسکو در خصوص نیمکت‌نشینی‌هایش در رئال مادرید هشدار داد.

ایسکو هم که از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری در رئال مادرید به مهره‌ای نیمکت‌نشین تبدیل شده است، در پاسخ به دلارد، نوشته است: کاملاً با دلارد موافقم، اما زمانی که تو از فرصت‌هایی که نصیب هم‌تیمی‌هایت می‌شود بی‌بهره‌ای، اوضاع تغییر می‌کند. با این حال من هنوز هم دارم سخت تلاش می‌کنم و می‌جنگم تا فرصتم را به دست آوردم. زنده باد مادرید!

دلارد در واکنش به این پیام ایسکو، پیامی دیگر نوشته که در آن آمده است: تو در برنابئو به رئال مادرید لحظه‌‌‌هایی جادویی هدیه کرده‌ای، جایی که شنیده‌ای نامت را بلند فریاد می‌زنند. امیدوارم چیزی که می‌خواهی به حقیقت بپیوندد.

با رویکردی که سولاری نسبت به ایسکو در پیش گرفته - ماجرایی که با انتقاد ایسکو از شیوه تمرینات این مرد آرژانتینی در بدو وردش به کادر فنی کهکشانی‌ها آغاز شد - مشخص نیست که آیا این بازیکن در پایان فصل به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه می‌دهد و یا اینکه به یکی از مشتریانش که یوونتوس پروپاقرص‌ترین آنهاست ملحق شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6yje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایسکو شایعات قهر با کاپیتان باتجربه رئال مادرید رد کرد

واکنش سولاری نسبت دشمنی با ایسکو و مارسلو
هیچ دشمنی با ایسکو و مارسلو ندارم