تاریخ انتشار: 1397/11/20 13:11
کد خبر: 110705

دو غایب بزرگ در فهرست تیم اتلتیکو برای دربی مادرید

دیگو سیمئونه، فهرست تیمش برای تقابل با رئال مادرید را منتشر کرد که دو غایب بزرگ در آن به چشم می‌خورد.
دو غایب بزرگ در فهرست تیم اتلتیکو برای دربی مادرید

شاگردان سیمئونه امروز در ورزشگاه واندامتروپولیتانو، میزبان رئال مادرید خواهند بود و دیدار مهمی پیش رو خواهند داشت. با این حال، سیمئونه بدون بازیکن مهمی مثل کوکه باید پا به این دیدار بگذارد. هافبک اسپانیایی نتوانست به موقع از مصدومیتش ریکاوری کند و در حالی که حدس زده می‌شد در این دیدار حضور داشته باشد، اما در نهایت مصدومیت مانعش شد.

گودین و سائول در دیدار اخیر اتلتیکو مقابل رئال بتیس که با شکست 1-0 این تیم همراه بود، غایب بودند و حالا به ترکیب تیمشان بازگشته اند تا خیال سرمربی آرژانتینی راحت باشد. کوکه به جمع دیگو کاستا و استفان ساویچ که مصدومان اتلتیکو هستند پیوسته، در حالی که ویکتور مویه خو و فرانسیسکو مونترو، دو بازیکن از آکادمی اتلتیکو به فهرست این تیم برای بازی با رئال اضافه شده اند.

فهرست 17 نفره اتلتی برای دربی به شرح زیر است: یان اوبلاک، انتونیو آدان، سانتیاگو آریاس، خوانفران تورس، دیگو گودین، خوزه خیمنز، فیلیپه لوئیز، لوکاس هرناندس، ویتولو، توماس پارتی، سائول نیگز، توماس لمار، آنخل کورئا، رودریگو هرناندز، آنتوان گریزمان، نیکولا کالینیچ و آلوارو موراتا، فرانسیکسو مونترو، ویکتور مویه خو

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap6mk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



11 بازیکن اصلی دو تیم رئال و اتلتیکو مشخص شد