تاریخ انتشار: 1397/11/20 20:00
کد خبر: 110661

لیست خرید تابستانی بارسلونا لو رفت!

فرلاند مندی، ستاره جناح چپ المپیک لیون، سخت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

به نقل از موندودپورتیوو، جناج چپ بارسا در فصل جاری تنها یک بازیکن تخصصی را به خود می بیند. جوردی آلبا پس از جدایی لوکاس دینیه تنهاست و در میان تعجب، سران بارسا نه در تابستان و نه در زمستان اقدام به جذب بازیکن ذخیره برای آلبا نکردند.

میراندا از تیم دوم بارسا یکی دو بازی فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا کرد ولی نتوانست ارزش هایش را اثبات کند. بعضا شاهد حضور فرمالن، سمدو و حتی سرجی روبرتو به جای آلبا بوده ایم که هیچ کدام جواب نداده اند.

به همین دلیل در بارسلونا از حالا کار برای جذب یک بازیکن خوب به عنوان رقیبی جدی برای آلبا را شروع کرده اند.

فرلاند مندی، بازیکن 23 ساله لیون، مهمترین و اصلی ترین گزینه بارسا برای تقویت جناح چپ در انتقالات تابستانی 2019 محسوب می شود. او سخت مورد توجه اریک آبیدال، مدیر فنی بارسا قرار دارد و استعدادیاب های بارسا نیز در چند موقعیت بازی های او را از نزدیک تماشا کرده و گزارشاتی مثبت هم ارائه داده اند.

مندی 23 ساله با 1.73 متر قد، در 20 بازی از 23 بازی این  فصل لیون به میدان رفته و اخیرا به تیم ملی فرانسه نیز دعوت شده است. دو هفته دیگر و در دیدار لیون و بارسا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، مندی بهترین فرصت را برای نشان دادن ارزش هایش خواهد داشت.

لیون و بارسا از زمان انتقال ساموئل اومتیتی، رابطه ای حسنه با یکدیگر دارند و اگر از سوی بارسا پیشنهادی خوب ارائه شود، نباید مشکلی بر سر راه انتقال مندی به نوکمپ وجود داشته باشد.

پلان B و C بارسا در صورت منتفی شدن انتقال مندی، فیلیپه لوئیس، بازیکن برزیلی اتلتیکو و جونیور فریپو، بازیکن جوان رئال بتیس هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m96qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آلبا: هیچ گاه علیه انریکه مصاحبه نمی کنم