تاریخ انتشار: 1397/11/23 11:25
کد خبر: 110363

سرمربی یونایتد: امیدوارم شب خاصی را در اولدترافورد شاهد باشیم

سرمربی منچستریونایتد در صحبت‌هایی درباره بازی حساس با پاری سن ژرمن و ماندنش در این تیم اشاره کرد.
سرمربی یونایتد: امیدوارم شب خاصی را در اولدترافورد شاهد باشیم

و به نقل از دیلی میرور، منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه به دیدار تیم پاری سن ژرمن برود که چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

این مربی نروژی از زمان بر عهده گرفتن سکان هدایت منچستریونایتد توانسته است ۱۰ برد در ۱۱ بازی به دست بیاورد و حالا حساس‌ترین دیدار در انتظار او است. او بعد از بازی برابر پاری سن ژرمن، دیدار برابر چلسی در جام حذفی و لیورپول در لیگ برتر را در پیش دارد و خیلی‌ها بر این باور هستند در صورت موفقیت یونایتد در این دیدارها، قرارداد سولسشایر به عنوان سرمربی منچستریونایتد دائمی خواهد شد. در همین رابطه سولسشایر گفت: اینقدر ساده فکر کردن خب خیلی آسان است. البته کمی باید این سناریو را تغییر دهید. ماه‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و هنوز بازی‌های زیادی است که ما را به هدف خودمان برسانند.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: این شب‌ها همان شب‌هایی است که تمام تماشاگران منچستریونایتد و بازیکنان به دنبال آن هستند. آخرین باری که من خودم به یاد می‌آورم، بازی بود که توانستیم رم را ۷ بر یک شکست دهیم. آن بازی از آن شب‌های خاص در اولدترافورد بود. بازی رفت را ۲ بر یک باخته بودیم ولی مربی بسیار مطمئن بود و به توانایی ما باور داشت. الان هم با تیمی بازی داریم که بازیکنانی چون نیمار، کاوانی و میونیر را در اختیار ندارند ولی بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود دارند و قطعاً با تاکتیکی ویژه برابر ما قرار خواهند گرفت و باید بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2olojd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منچستریونایتد مصمم به جذب نیمار

منچستریونایتد در اوج/پاری سن ژرمن با لشگری از مصدوم
پیش بازی منچستریونایتد انگلیس-پاری سن ژرمن فرانسه؛