تاریخ انتشار: 1397/11/23 20:12
کد خبر: 110300

نا امیدی مالک سرخپوشان از فکری؛ پاداش بی‌پاداش!

مالک باشگاه سرخپوشان پاکدشت به شدت نسبت به باخت این تیم مقابل ملوان ابراز ناراحتی کرد.
نا امیدی مالک سرخپوشان از فکری؛ پاداش بی‌پاداش!

پس از باخت دو بر یک تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت مقابل تیم ملوان بندرانزلی؛ شنیده شده مالک این باشگاه که در ترکیه زندگی می‌کند و قرار بر این بود که در صورت برد ملوان پاداش ویژه‌ای را به بازیکنان این تیم بدهد، با ابراز نگرانی از وضعیت باشگاه اعلام داشته که تا هفته‌های آینده پولی تزریق نخواهد شد.

پرده دیگر از ناراحتی مالک باشگاه سرخپوشان این است که آنها در حال از دست دادن جایگاه خود هستند. درحالی‌که فرهاد کاظمی تیم را در رده اول جدول تحویل مدیران باشگاه داد، تحت هدایت فکری آنها به رده دوم جدول سقوط کرده و اگر گل ریحان البرز فردا بتواند آلومینیوم اراک را شکست دهد، به رده دوم جدول صعود کرده و سرخپوشان به رده سوم تنزل پیدا خواهد کرد. البته اگر شاهین نیز در بوشهر بتواند شهرداری ماهشهر را شکست دهد، سرخپوشان به رده چهارم جدول سقوط می‌کنند که می‌توان گفت برای فکری و تیمش فاجعه‌بار است.

باتوجه به استراحت گل گهر در این هفته و فاصله سرخپوشان 5 امتیازی سرخپوشان با صدر، آنها می‌توانستند با برد مقابل ملوان فاصله خود با صدر جدول را به 2 امتیاز برسانند که چنین نشد و سیرجانی‌ها با خیالی آسوده در صدر جدول حضور دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457nwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته بیست و سوم لیگ یک