تاریخ انتشار: 1397/11/26 23:08
کد خبر: 109921

حمایت مسی و دیگران والورده را در بارسلونا حفظ کرد

داشتن حمایت ستاره هایی چون لیونل مسی، باعث تمدید قرارداد ارنستو والورده برای یک سال دیگر با باشگاه بارسلونا شد.
حمایت مسی و دیگران والورده را در بارسلونا حفظ کرد

همانند همه تیم های بزرگ، مدیریت رختکن بارسلونا یکی از سخت ترین جنبه های کار است اما منابع نزدیک به رختکن بارسا اطمینان دارند که والورده تا به حال به خوبی قادر به مدیریت فضای تیم بوده است.

در این رابطه، روشن ترین مثال لیونل مسی است. ستاره آرژانتین رابطه خوبی با والورده دارد و نظر او را مبنی بر استراحت در برخی مقاطع فصل از سوی مسی پذیرفته شده است. علاوه بر مسی، بخش مهمی از رختکن از جمله بازیکنان بزرگ همیشه گفته اند که تمایل دارند والورده به کار خود ادامه یابد.

اما یکی از ایرادات مهم به والورده، عدم توجه کافی به آکادمی لاماسیا است. اگرچه در فصل جاری بازیکنانی چون گوئنکا و چومی در کوپا دل ری و میراندا در لیگ قهرمانان بازی کرده اند، اما برخی معتقدند می توان اعتماد بیشتری به بازیکنان جوان داشت.

تنها بازیکن با موقعیت مناسب در تیم اصلی از آکادمی، کارلس آلینا است اما با توجه به موفقیت آلنا در ترکیب، هواداران متوجه نمی شوند چرا والورده به جوانان شانس بیشتری نمی دهد. همچنین والورده خواهان عقد قرارداد با بازیکنانی چون جیسون موریو و کوین پرنس بواتنگ در ژانویه بود؛ دو بازیکنی که به ندرت در ترکیب اصلی بازی می کنند و نقش آنها به راحتی می تواند توسط ستاره های لاماسیا  پر شود و این بدون شک یکی از وظایف مهم فصل بعد ارنستو والورده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxd5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده به غیبت مسی در مراسم توپ طلا واکنش نشان داد

خوشحالی والورده از دبل مسی در برابر تاتنهام
مسی خوشحال باشد، بارسا هم خوشحال است